آخرین اخبار

4. تير 1395 - 16:37   |   کد مطلب: 23295
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور، با حضور معاون عمرانی استاندار همدان و چهار مدیر کل دستگاه های اجرایی استان، نشست بررسی روند اجرایی طرح های عمرانی تویسرکان در حوزه های منابع تأمین آب، طرح هادی روستاها، راه های ارتباطی و جهاد کشاورزی در این شهرستان برگزار شد.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه خط انتقال خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان خبر داد و گفت: در صورت تأمین منابع مالی امید است که این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: پروژه ساخت تصفیه خانه آب سد سرابی نیز قرار است به روش بی. او. تی از سوی یک سرمایه گذار بخش خصوصی عملیاتی شود و امید آن که هرچه سریعتر این مهم اجرایی شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به جلسه هم اندیشی با وزیر نیرو در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این جلسه راهکارهای شتاب دهی به طرح های بخش تأمین منابع آبی تویسرکان بررسی شد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز در این نشست از در دست اجرا بودن طرح های عمرانی شهرستان در سال گذشته با وجود کمبود بودجه خبر داد و گفت: در این راستا تلاش ها و پیگیری های مفتح؛ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر است.

وی از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا تمام تلاش خود را برای تخصیص و جذب اعتبارات استانی و استانی در راستای شتاب دهی به روند اجرایی طرح های عمرانی به کار گیرند.

به گزارش رودآور، در این نشست؛ تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان، ساخت آب بندهای شهری و روستایی در مناطق مختلف شهرستان، طرح انتقال آب از سد سرابی، پروژه کلنگ زنی سد خرمرود، تکمیل طرح چهار بانده کردن جاده تویسرکان ـ جوکار و اصلاح نقاط حادثه خیز گردنه خیر آباد، مشکلات مرتبط با طرح هادی در روستای سید شهاب و نیز تکمیل جاده کمربندی شهرستان، از پروژه هایی بودند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بررسی شدند.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان