آخرین اخبار

20. تير 1395 - 9:33   |   کد مطلب: 23492
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با توجه به اینکه غرب به سبک زندگی ما ضربه زده است، گفت: ضروری است تا اقشار مختلف جامعه نسبت به آسیب ها و فرصت هایی که دارند بیشتر و بهتر آگاه شوند، تا بتوانند در این حیرت، چندگانگی و شبهاتی که دشمنان اسلام برای ما تدارک دیده اند، مصون بمانند و آسیب نبیند.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: یکی از راهبردهای اساسی بسیج و در اصل  یکی از سه وظیفه اصلی بسیج کار کردن و برنامه ریزی در حوزه تغییر سبک زندگی بوده که در حال حاضر غربی ها به آن ضربه وارد کرده اند.

وی اظهار کرد: در هفته ای که به هفته حجاب و عفاف از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، حداقل وظیفه برنامه ریزان آن است تا زمینه ای فراهم شود و با برگزاری جلسات بدون حاشیه و مقدمه و به طور کامل صریح و روشن، آن هم با حضور کارشناسان برای دانشجویان، مادران، دختران، پسران و پدران جامعه موضوع حجاب و عفاف و راهکارهای حفظ آن را بررسی و تبیین کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: از این رو با دعوت از یکی از استاتید برجسته کشوری در این هفته در حدود 12 جلسه، همایش و نشست برای مخاطبان مختلف جامعه برنامه ریزی شده است تا به طور موشکافانه مباحثی از قبیل رفع شبهاتی که دشمنان با نفوذ در جامعه انداخته اند مطرح شود.

اردلان تصریح کرد: اینکه چه شده دختران و پسران ما نسبت به عفت، حیا و ححابشان دچار تزلزل می شوند، نیز مورد بررسی قرار می گیرد و راهکارهای نهادینه کردن حیاء و عفت در بین اقشار مختلف از دانش آموزان گرفته تا معلم، دانشجو و طلبه و والدین همه و همه ارائه می شود.

وی افزود: ضروری است تا اقشار مختلف جامعه نسبت به آسیب ها و فرصت هایی که دارند بیشتر و بهتر آگاه شوند، تا بتوانند در این حیرت، چندگانگی و شبهاتی که دشمنان اسلام برای ما تدارک دیده اند، مصون بمانند و آسیب نبیند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان به برگزاری دو جلسه در روستای اشتران و نیز جلساتی در حوزه علمیه خواهران و برگزاری کارگاه دخترانه با عنوان راهکارهای حفظ حیا و عفت دخترانه و نقش مادران در این زمینه اشاره کرد و گفت: در این مباحث اثرات مثبت و منفی فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و چگونگی روابط خانوادگی با تأکید بر رفع شبهات موجود در جامعه مطرح می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان