آخرین اخبار

21. تير 1395 - 15:43   |   کد مطلب: 23504
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به وجود شبکه های ماهواره ای متعدد برای دور کردن بانوان جامعه از اصل حجاب اشاره کرد و گفت: با ورود بی عفتی در جامعه، راه نفوذ و تسلط دشمن نیز باز می شود.

به گزارش رودآور، «حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان» در تجمع بزرگ دفاع از حریم خانواده در جمع خانواده های تویسرکانی، گفت: حجاب در باطن یک ایرانی نهادینه شده است و زمانی که رژیم پهلوی وحشیانه به معترضان کشف حجاب حمله شدند، جرقه نابودی خود را زد.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی و بد حجابی محصول فرهنگ نفوذ کرده غرب است، اظهار کرد: تنها در امریکا رسانه های متعددی عکس زنان برهنه را چاپ و منتشر می کنند و هدفی جز ترویج بی حیایی در جوامع ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: زمانی که بی حجابی بی عفتی در میان جامعه ای نفوذ کند، حیا و پاکدامنی از آن جامعه رخت بر می بندند و امنیت اجتماعی و فردی به خطر می افتد.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه حفظ حجاب چه از سوی بانوان و چه از سوی مردان بنیان خانواده را مستحکم می کند، عنوان کرد: وجود حیا و عفت، انسان را از ارتکاب به گناه و جرم مصون نگه می دارد.

وی به وجود شبکه های ماهواره ای متعدد برای دور کردن بانوان جامعه ما از اصل حجاب اشاره کرد و گفت: با ورود بی عفتی در جامعه، راه نفوذ و تسلط دشمن نیز باز می شود.

مسئول حوزه های علمیه خواهران در غرب کشور همچنین افزود: آرامش حقیقی در یک خانواده با رعایت اصول اخلاقی و شرعی ایجاد می شود و آن نیز در سایه توجه به حجاب و عفاف به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان حفظ بنیان خانواده به دست می آید.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز همزمان در شهرهای کشور تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده برگزار شد، 20 تیرماه، در حقیقت سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان