آخرین اخبار

28. تير 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 23626
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان از افزایش 70 درصدی میزان جمع‌آوری زکات فطریه نسبت به مدت مشابه سال قبل در این نهاد مقدس خبر داد.

به گزارش رودآور، «سعید حسینی» گفت: با تلاش و کوشش شبانه روزی همه همکاران و ارائه برنامه های هدفمند و جلب اعتماد عمومی و شفاف سازی و گزارش دهی منظم و به موقع امسال 794 میلیون 395 هزار ریال از 92 پایگاه ثابت و سیار شهری و روستائی و نیز مراکز نیکوکاری جمع آوری و م نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 70 درصدی برخوردار است

 

حسینی  تقویت مراکز نیکوکاری در شهرستان و برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف مردم، برپایی جلسات هم‌اندیشی با روحانیون و مبلغان دینی ، هیئت امناء مساجد و ... را از مهمترین دلایل افزایش میزان جمع‌آوری زکات فطریه دانست.

 

وی ادامه داد: این میزان زکات فطریه، سادات توسط 92 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری و بر اساس توافق و تعاملی که با ریئس بانک ملی در خصوص حضور کشیک ویژه در روز عید سعید فطر مبنی بر واریز وجوه فطریه تا ظهر رور عید فطر به حساب سرپرست خانواده ها داشته ایم وجوه زکات فطریه تا قبل از اذان ظهر روز عید به حساب  مددجویان و نیازمندان واریز و توزیع شد .

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان