آخرین اخبار

29. تير 1395 - 7:00   |   کد مطلب: 23639
فرمانده انتظامي تويسرکان از توقيف يک دستگاه خودروي نيسان حامل بيش از يک تن مغز گردوي قاچاق و غيربهداشتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور، «سرهنگ محمد معصومي» گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهي مستقر در ايست و بازرسي ورودي شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري متوجه دور زدن يک دستگاه خودروي نيسان و انحراف آن به سمت جاده‌هاي خاکي شدند که مأموران جهت بررسي موضوع سريعاً وارد عمل شدند.

سرهنگ معصومي افزود: خودروي نيسان با ديدن مأموران اقدام به فرار به سمت شهر کرد که در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو 102 کارتن مغز گردوي خارجي قاچاق به وزن 1020 کيلوگرم کشف شد.

وي گفت: طي بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد اين محموله قاچاق به دليل ماندن زياد در نوار مرزي جهت ورود غير مجاز به داخل کشور حاوي مواد نگهدارنده سمي بوده که توسط قاچاقچيان جهت کسب سود بيشتر پس از شستشو با آب و تفت مجدد خشک شده و آماده وارد شدن به بازار بود.

فرمانده انتظامي تويسرکان با اشاره به اينکه ارزش اين محموله بيش از 400 ميليون ريال برآورد شد، اظهار کرد: در اين راستا خودرو توقيف و دو متهم دستگير شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايي اعزام شدند که براي متهم اصلي و مالک اين محموله قاچاق 700 ميليون ريال قرار وثيقه صادر شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان