آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1397 - 7:38   |   کد مطلب: 23669
شما می توانید با استفاده از این ترفندها صداهای پنهان "log in, log off, و shutdown" را در ویندوز 10 شخصی سازی کنید.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حتما می دانید که کاربران ویندوز 10 می توانند صداهای سیستمی را بطور دلخواه خودشان شخصی سازی کنند، ولی به دلایل نامعلوم بعضی از صداها مانند log in, log off, و shutdown در میان گزینه های موجود در قسمت کنترل صدا موجود نیستند.

 بنابراین اگر مایل هستید موارد ذکر شده را به لیست صداها اضافه و شخصی سازی کنید باید با استفاده از تغییرات رجیستری در ویندوز این کار را انجام دهید.

 

 

 

آموزش شخصی سازی صداهای پنهان در ویندوز 10 : 

ابتدا برای انجام هر گونه تغییرات در صداهای سیستمی، می توانید بر روی آیکون صدا در نوار وظیفه راست کلیک کرده و گزینه sound را انتخاب کنید و برای ظاهر شدن صداهایی مانند log in, log off, و shutdown آن باید مراحل ذیل را انجام  دهید.

- با کلید های ترکیبی ویندوز و R وارد صفحه Run شوید ودر قسمت Open کلمه Regedit را تایپ و اینتر بزنید تا صفحه Registery Editor برایتان باز شود. 

- سپس مسیر زیر را طی کنید. 

 

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels\SystemExit

 

حالا  بعد از رفتن به این مسیر، در صفحه سمت راست سه گزینه وجود دارد که با دابل کلیک روی گزینه آخر یعنی  ExplodeFormCPL پنجره کوچکی برایتان باز میشود که باید در قسمت Value data مقدار را از 1 به 0 تغییر دهید و اوکی را بزنید.

- به همین ترتیب این عمل را برای مسیرهای زیر نیز انجام دهید. 

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels\WindowsLogoff

و

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\EventLabels

\WindowsLogon

- اکنون اگر به قسمت sound بروید خواهید دید گزینه‌های مربوطه به لیست اضافه شده‌اند و شما میتوانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید. 

 نکته :

لطفا توجه کنید که تنظیمات رجیستری مهم و حساس است بنابراین بدون آگاهی تنظیمات قسمتهای دیگر را تغییر ندهید. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان