آخرین اخبار

31. تير 1395 - 0:32   |   کد مطلب: 23747
مالک باشگاه پرسپولیس همدان که با تیمش به عضویت اتحادیه فوتبال درآمده است، گفت: من با پاس عجین هستم و فرافکنی ایجاد شده را برخی رقم زده‌اند تا حضور غیرقانونی خود را در صندلی پاس پنهان کنند.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، سیروس رکنی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای مرکزی اتحادیه فوتبال کشور، اظهار کرد: بنده برای شرکت در سیزدهمین جلسه اتحادیه فوتبال از باشگاه «شمیم ورامین» معرفی‌نامه داشتم که در دعوت‌نامه شماره 6478 اتحادیه فوتبال که به امضا دبیرکل رسیده با نام پرسپولیس همدان دعوت شده بودم.

وی ادامه داد: پس از بررسی موضوع به من عنوان شد که شما سال‌ها با نام پرسپولیس همدان در اتحادیه عضویت دارید و برای ما فرق ندارد.

این عضو اتحادیه فوتبال گفت: من هیچ وقت به جایی بدون دعوت نرفته‌ام و برای حضور در این نشست نیز از بنده دعوت شد که در آن شرکت کردم.

وی بیان کرد: هر آغازی نیز پایانی دارد و من سال‌ها با نام پرسپولیس در در لیگ‌های استانی و کشوری و با هزینه شخصی تیم‌داری کرده‌ام و چندین دوره در این اتحادیه عضو بوده‌ام.

رکنی از حضور افراد جعلی در صندلی انتخابی پاس خبر داد و گفت: من می‌توانستم با نام پاس در این انتخابات شرکت کنم، ولی با فردی جعلی که از سوی افرادی نا آگاه هدایت می‌شد باعث شدند تا پاس ناکام بماند.

عضو اتحادیه فوتبال کشور تأکید کرد: در روزی که پاس از نظر قانونی فاقد مدیرعامل بوده‌ است چگونه این افراد به عنوان نماینده باشگاه و بدون معرفی‌نامه در انتخابات شرکت داشتند و بر پیکره پاس بزرگ همدان کوبیدند.

وی اضافه کرد: تمام زحمات فرد مورد نظر و حمایت حامیان آن در نهایت یک رأی برای پاس داشت که خود وی به پاس داده بود و باعث آبروریزی برای پاس همدان شدند.

رکنی افزود: بسیار خرسندم که دست بسیاری از دشمنان پاس رو شد و مهم نیست که من در اتحادیه باشم یا نه و مهم نام همدان است.

وی اظهار کرد: اتحادیه فوتبال را تیم‌ها و نام آنها نمی‌چرخانند و بلکه انسان‎های با شرفی می‌چرخانند که همچون بازوانی برای فدراسیون فوتبال هستند.

عضو اتحادیه فوتبال کشور خاطرنشان کرد: من با پاس عجین هستم و به آنهایی که مرا با فکر غلط روبروی تمام عشقم (تیم پاس) می‌گذارند، می‌خواهم که در زندگی صبر را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان