آخرین اخبار

31. تير 1395 - 10:33   |   کد مطلب: 23759
دبیر شورای زکات تویسرکان خبر داد:
پیش بینی جمع آوری 6 میلیارد ریال زکات در تویسرکان
دبیر شورای زکات شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در سال 94 از 65 روستا بیش از سه میلیارد و 140 میلیون ریال زکات جمع آوری شد، عنوان کرد: پیش بینی می شود در سال جاری این مبلغ به بیش از 6 میلیارد ریال یعنی در حدود 50 درصد افزایش برسد.

«سعید حسینی» در گفت و گو رودآور، گفت: عمده سطح زیر کشت گندم و جو در تویسرکان به صورت دیمی است، از این رو بارش های مناسب سال زراعی جاری سبب افزایش برداشت غلات شده است.

وی از دیدار چهره به چهره در بین کشاورزان تویسرکانی با بهره مندی از مبلغان زکات برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری با افزایش 50 درصد توزیع کیسه های مخصوص جمع آوری زکات روبرو بودیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در ادامه افزود: زکات مستحبی به طور کامل و نیز 60 درصد از زکات واجب جمع آوری برای وقف نیات پرداخت کنندگان زکات کمک به ایتام، تهیه جهیزیه، دانش آموزان نیازمند، خانواده های بد سرپرست و نیازمندان هزینه می شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مابقی زکات جمع آوری شده در راستای پروژه های عمرانی و عام المنفعه برای همان روستا هزینه می شود.

وی با بیان اینکه در سال 94 از 65 روستا بیش از سه میلیارد و 140 میلیون ریال زکات جمع آوری شد، عنوان کرد: پیش بینی می شود در سال جاری این مبلغ به بیش از 6 میلیارد ریال یعنی در حدود 50 درصد افزایش برسد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان