آخرین اخبار

31. تير 1395 - 11:03   |   کد مطلب: 23766
کارگروه پدافند غیرعامل، نشست روسای عقیدتی و حفاظت غرب کشور، بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهاوند و تویسرکان، کارگره توسعه دولت الکترونیک، معارفه مدیرعامل شرکت غله و مسابقات فوتبال چهارجانبه از مهمترین رویدادهای خبری همدان در روز پنجشنبه است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پدافند غیر عامل استان همدان ساعت 11 در سالن جلسه های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان برگزار می شود.
*** نشست روسای عقیدتی و حفاظت غرب کشور ساعت 7:30 در پادگان ابوذر همدان می باشد.
***بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از شهرستانهای تویسرکان و نهاوند از دیگر برنامه های امروز در استان همدان است.
*** کارگروه توسعه دولت الکترونیک نیز ساعت 9 صبح در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان برپا می شود.
*** رقابتهای فوتبال چهارجانبه گرامیداشت سردار شهید حاج رسول حیدری با حضور تیم های مدیران ملایر (شهدای غواص)، پیشکسوتان ملایر، رسانه ورزش همدان و متحد شهدای ملایر در شهر ملایر نیز برگزار می شود.
*** نشست فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان مجلس با فعالان اقتصادی این شهرستان در ساعت 9 صبح اناجام می شود.
*** جلسه هم اندیشی احیای تالاب آق گل با حضور مدیران ادارات کل حفاظت محیط زیست و شرکت های آب منطقه ای و نمایندگان سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان های همدان و مرکزی ساعت 10 و 30 برگزار می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی http://www.irna.ir/hamedan منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان