آخرین اخبار

31. تير 1395 - 23:58   |   کد مطلب: 23787
«رنجبرضرابی» مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آئین تودیع و معرفه مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با حضور مسؤولان کشوری و استانی انجام شد.

در این مراسم محمدمهدی فرشچی‌موحد از سمت خود تودیع و علیرضا رنجبرضرابی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 منصوب شد.

مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 در این مراسم با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 جزو مناطق برتر در کشور بوده است، اظهار کرد: موفقیت‌های به دست آمده نتیجه تلاش و فعالیت بخش‌های مختلف از جمله خرید، ذخیره‌سازی، حمل، فروش و ... بوده است.

محمدمهدی فرشچی‌موحد با بیان اینکه سال گذشته 850 هزار تن گندم در منطقه 13 خریداری کردیم گفت: امسال 800 هزار تن گندم در استان کردستان و 500 هزار تن گندم در همدان پیش‌بینی خرید داریم که چیزی قریب یک‌میلیون و 300 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در منطقه 13 خریداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه چارت سازمانی منطقه 13، تعداد 320 نفر است اما با 78 نفر منطقه را مدیریت می‎کنیم، خاطرنشان کرد: این 78  نفر باید در 250 مرکز خرید مدیریت و نظارت داشته باشند.

مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با بیان اینکه تمام افراد حتی کسانی که از دریافت یارانه نیز انصراف داده‌اند در بحث گندم، آرد و نان یارانه دریافت می‌کنند، گفت: موضوع گندم، آرد و نان حساس است و باید مدیریت شود که خوشبختانه مدیریت خوبی صورت می‌گیرد.

وی با درخواست از معاون وزیر جهاد کشاورزی نسبت به اینکه در بحث تبصره ذیل ماده 32 قانون اساسی مجوزی داده شود تا نیروهای شرکتی و کسانی در خارج از مجموعه تخصص دارند در قالب نیروی شرکتی بتوانند در این مجموعه فعالیت کنند، افزود:اگر دستور صادر شود 40 نفر در منطقه می توانند فعالیت کنند.

فرشچی‌موحد با بیان در بحث ذخیره‌سازی به خاطر کیفیت آرد و اینکه در طول سال این کیفیت دستخوش تغییر نشود به کارخانجات دستور دادیم که یک سال خرید را انجام و ذخیره‌سازی کنند، گفت:اگر یک‌میلیون و 300 هزار تن گندم در منطقه 13 داشته باشیم هفت سال ذخیره‎سازی خواهیم داشت که بتوانیم مجوز صادرات آرد را به مرحله خوبی برسانیم، جوابگوی نیاز کارخانجات خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به فضای محدود ذخیره‌سازی در کشور گاهی اوقات کارخانجات در فضای باز گندم را ذخیره می‌کنند که البته استاندارد است اما هزینه‌ها در بحث ذخیره‌سازی بالاست و دستمزدها کم که امیدواریم حمایتی از این بخش صورت گیرد و هزینه ذخیره‌سازی افزایش یابد.

مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با بیان اینکه در سال 92 و 93 اتفاق خوبی افتاد و 65 هزار تن گندم خارجی وارد استان کنیم که اکنون نیز گندم خارجی وجود دارد، گفت:از زمان تاسیس شرکت غله تا به امروز چنین حجمی از گندم وارد استان نشده بود.

وی با بیان اینکه از بحث کیفیت نان مشکلی وجود ندارد، گفت:
بر اساس دستور هیأت دولت 20 درصد آزادسازی قیمت نان را در استان انجام دادیم و در استان کردستان نیز 5درصد انجام شده است.

فرشچی‌موحد با بیان اینکه با اقدامات انجام شده مشکلی در بخش حسابرسی و تسویه حساب نداریم، افزود: در قسمت اداره انفورماتیک تلاش خوبی صورت گرفته تا فعالیت‌ها سیستماتیک شود.

وی با بیان اینکه در بحث فنی یک سیلو با مشکل فنی مواجه بود و نمی‌توانست فعالیت کند، خاطرنشان کرد:با رفع مشکلات فنی انبار ثامن ملایر اکنون با کیفیت خوبی فعال است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با بیان اینکه برای فعالیت در این بخش برنامه‌های متعددی به تهران داده شده است، اظهار کرد: همه مباحث در قالب فرآیندی پیگیری خواهد شد.

علیرضا رنجبرضرابی افزود: در فرآیند کشت گندم تا تولید نان  بیش از 100 عامل در برنامه ما تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان