آخرین اخبار

2. مرداد 1395 - 2:03   |   کد مطلب: 23801
احتمال افزایش مازاد محصولات نفتی و همچنین زمان بر بودن متوازن سازی مجدد بازار قیمت نفت را در معاملات امروز به 45.92 دلار در هر بشکه کاهش داد.

به گزارشرودآور؛ شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رویترز نوشت، از آنجایی که سرمایه‌گذاران دوباره برآورد کردند که آمارهای آمریکا بر مازاد محصولات نفتی خواهد افزود و در حالی که تولید نفت عراق نیز در حال افزایش است، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی کاهش یافت و بر کاهش‌های روز گذشته خود افزود.

فزونی عرضه در جهان در حال کاهش است، اما با توجه به مقادیر عظیم نفت ذخیره شده در نفتکش ها و تانکرها بر روی خشکی و آب، متوازن سازی مجدد بازار بسیار بیش از انتظار زمان خواهد برد.

ریک اسپونر، تحلیل‌گر بازارهای سی ام سی سیدنی در این باره گفت: «بازار اندکی در مورد معاملات میان مدت نگران است. هجوم به مخازن ذخیره سازی نفت در جهان به آن زیادی که تصور می‌شد، نیست.»

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 28 سنت کاهش 45.92 دلار فروخته شد. این نوع نفت روز گذشته را با کاهش 2.1 درصدی به پایان برد. نفت برنت در مسیر کاهش بیش از 3 درصدی برای نفت در هفته جاری قرار دارد.

نفت خام آمریکا با 39 سنت کاهش بشکه ای 44.36 دلار فروخته شد. نفت خام آمریکا روز گذشته را با کاهش 2.2 درصد به پایان برد.

قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات به علت تضعیف ارزش دلار افزایش یافته بود.

ادراه اطلاعات انرژی آمریکا اوایل این هفته اعلام کرد، درحالی که تولید نفت آمریکا کاهش یافته است، ذخایر نفت خام این کشور در این زمان از سال در رکورد تاریخی برابر با 519.5 میلیون بشکه ثبت کرده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان