آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 17:45   |   کد مطلب: 23821
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مقاومت لشکر 32 انصارالحسین استان همدان سرنوشت عملیات مرصاد را به نفع ایران رقم زد، گفت: امروز نیز با توجه به اینکه ترس از دشمن در ادبیات سیاسی ما جایی ندارد، توان دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش رودآور، «سردار حسین دهقان» عصر امروز در دومین مراسم گرامیداشت روز تویسرکان و شهدای عملیات مرصاد، گفت: صدام و حامیان شرق و غربش به ویژه امریکا زمانی که دیدند نمی توانند در جنگ هشت ساله پیروز شوند، قطعنامه را پذیرفتند تا بیش از این خوار و ذلیل نشوند.

وی اظهار کرد: آنان تصور می کردند که با جنگ علیه انقلاب نوپای ما می توانند ملت و نظام را به زانو دربیاورند اما چنین اتفاقی رخ نداد بلکه هر روز بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده تر شد و تاریخ نشان داد دشمنان ما به هیچ کدام از اهداف شوم خود در تحمیل جنگ بر ایران اسلامی دست نیافتند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه انقلاب ما به دست دشمنان ما صادر شد، افزود: حقانیت و مظلومیت انقلاب و ملت ما در جنگ به جهانیان ثابت و پیوند و انسجام ملت و نظام عمیق تر شد.

سردار دهقان عنوان کرد: در حالی که دشمنان ما می خواستند جوانان و سرمایه های مالی و نیروی انسانی کشور را نابود کنند، این ملت بودند که با تقدیم شهدای بزرگوار خود انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و تداوم بخش آن شد.

وی گفت: تصور آنان پیروزی صددرصدی بود و با تمام قوا به جنگ تمام عیار علیه ملت ما حمله ور شدند، اما این دشمنان به رهبری امام راحل(ره) و پشتوانه ملتی که در مکتب امام حسین(ع) درس ایستادگی آموخته بود نتوانستند به نقشه های شوم خود دست یابند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: همزمان با پذیرش قطعنامه 598، منافقین کوردل به تصور اینکه می توانند در کمتر از 48 یا 72 ساعت به اصطلاح خود در عملیات جاویدان در تهران جشن پیروزی برپا کنند، از غرب به سرزمین های ما حمله ور شدند.

مقاومت  لشکر 32 انصارالحسین استان همدان سرنوشت عملیات مرصاد را به نفع ایران رقم زد

سردار دهقان تصریح کرد: تصور منافقین بر این بود که ملت ایران دیگر توان مقابله ندارند، در حالی که رزمندگان شجاع ما به ویژه لشکر 32 انصارالحسین استان همدان در مقابل آن ها ایستادند تا نیروی های کمکی از راه برسد و در این میان نقش شهدای تویسرکانی در این مقاومت و شهادت طلبی بی نظیر بود و در حقیقت مقاومت  لشکر 32 انصارالحسین استان همدان سرنوشت عملیات مرصاد را به نفع ایران رقم زد.

ترس از دشمن در ادبیات سیاسی ما جایی ندارد

وی همچنین با بیان اینکه در دوران پس از انقلاب به دشمنان نظام ثابت شده است که ترس و ملاحظات با دشمنان در جامعه سیاسی و ادبیات مسئولان ما جایی ندارد، عنوان کرد: در حقیقت ایمان و اعتقاد به مکتب حسین(ع)، پیروی از ولایت و پشتیبانی ملت عامل پیروزی های ملت ما بوده و بیمه شدن انقلاب به واسطه خون شهدا توان دشمن را گرفته و آنان را ناامید کرده است.

متناسب با شرایط مقتضی توان افزایش برد موشکی را داریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با تأکید بر اینکه توان دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است، گفت: گرچه به دنبال افزایش برد موشکی نیستیم اما توان و فناوری این اقدام را داشته و متناسب با تهدیدات دشمن و در شرایط مقتضی می توانیم برد موشکی را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: تولید توان دفاعی ما در سال گذشته دو برابر شده بود و در این رابطه هم کاری نداریم فلانی چه بگوید یا فلانی چه نگوید، به جهنم که دشمنان ناراحت می شوند چرا که ما قصد تجاوز نداریم تنها می خواهیم وضعیت دفاعی خود را در برابر تهدیدات ارتقاء بخشیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین به شرایط کنونی منطقه و فتنه انگیزی و آشوب طلبی آل سعود اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام  و در رأس آن امریکا یک روز با ایران هراسی، روز دیگر با افروختن آتش جنگ بین شیعه و سنی و روزی دیگر نیز با اجرای طرح قومیت گرایی یعنی همان عرب و عجم به راه انداختن، مسلمانان را توسط حکام بی شعور و قدرطلب سعودی به جان هم انداخته اند، حکامی که از گذشته عبرت نگرفته و هنوز در جاهلیت به سر می برند.

سردار دهقان گفت: در این میان این ملت و مسئولان هستند که باید هوشمندانه شرایط را در نظر گرفته تا تهدیدی علیه ملت ما در تصور دشمنان نیاید.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان