آخرین اخبار

9. مرداد 1395 - 19:33   |   کد مطلب: 23869
نماینده مردم تهران در خصوص مفاد عهدنامه کاندیداهای لیست امید تهران که در آن متعهد شده بودند تا در هیچ فراکسیون سیاسی جز فراکسیون امید عضو نشوند گفت: این موضوع را باید از خود آقایان و کسانی فراکسیون اعتدال را تشکیل داده‌اند باید بپرسید ما نباید در این باره اظهارنظر کنیم.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص انشقاق فراکسیون امید و حواشی که دامنگیر این فراکسیون شده است اظهار داشت: جریان‌های سیاسی در مجلس این حق را دارند که در قالب فراکسیون‌های متنوع فعالیت کنند.

 

وی افزود: این موضوع باید پدیده مثبتی تلقی شود که افراد با شفافیت و با تابلوی واقعی در مجلس می‌خواهند فعالیت کنند و مجلس هم باید جای این تکثر و تنوع باشد.

 

نماینده مردم تهران در خصوص مفاد عهدنامه کاندیداهای لیست امید تهران که در آن متعهد شده بودند تا در هیچ فراکسیون سیاسی جز فراکسیون امید عضو نشوند گفت: این موضوع را باید از خود آقایان و کسانی این فراکسیون را تشکیل داده‌اند بپرسید ما نباید در این باره اظهارنظر کنیم.

 

صادقی با بیان اینکه برای شفاف شدن فضای سیاسی باید از شکل‌گیری این فراکسیون‌ها استقبال شود عنوان کرد: مردم و رای دهندگان به این ترتیب می‌توانند کاندیداهای مورد نظر خودشان را با شفافیت بیشتری انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: تشکیل فراکسیون نمی‌تواند به معنای انشقاق باشد، چرا که می‌توان در بین تمایزهایی که بین فراکسیون‌ها وجود دارد نقاط مشترکی را هم پیدا کرد که در بعضی از مقاطع موجب همگرایی شود.

 

نماینده مردم تهران در خصوص نقش رئیس مجلس در شکل‌گیری فراکسیون اعتدال اظهار داشت: من خبری ندارم که آقای لاریجانی در این زمینه دخالتی دارد یا نه چرا که او رئیس مجلس است و بعید است که در این موضوع دخالتی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان