آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 8:03   |   کد مطلب: 23949
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان و جوانان استان، 6 عنوان اولی، دو عنوان دومی و سه عنوان سومی را کسب کردند.

«کیانوش سلیمانی» درگفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: روزهای 13 و 14 مردادماه جاری یک دوره مسابقات قهرمانی استان در کشتی آزاد و فرنگی جوانان و فرنگی نوجوانان در شهر همدان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات در مجموع ورزشکاران تویسرکانی به 6 مقام اولی، سه مقام دومی و دو مقام سومی دست یافتند.

سلیمانی افزود: در رده سنی نوجوانان در بخش فرنگی حسین عبدالرضائی در وزن 42 کیلوگرم و احمد خانمیرزائی در وزن 63، کشتی گیرانی بودند که در جایگاه نخست مسابقات ایستادند.

وی تصریح کرد: در این بخش و در رده سنی جوانان نیز محمدحسن عبدالوند در وزن 55 کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن 74 کیلوگرم مقام اولی را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان گفت: سروش اشترانی در وزن 60، امیرحسین خزائی در وزن 84 و محمدرضا عبدالملکی در  وزن 96 هم سه فرنگی کاری بودند که عنوان دومی مسابقات را تصاحب کردند.

سلیمانی با بیان اینکه بدین ترتیب در بخش کشتی فرنگی تیم شهرستان بر سکوی نائب قهرمانی عنوان کرد: در این بخش تیم هایی از همدان و نهاوند اول و سوم شدند.

وی همچنین افزود: در رقابت های کشتی آزاد نیز مهدی بابائی در وزن 84 و فرزاد کولیوند در وزن 120 توانستند با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در این بخش مجتبی عبدالمالکی در وزن 60 و سعید عبدالمالکی در وزن 74 هر دو عنوان سومی را به به خود اختصاص دادند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان