آخرین اخبار

27. مرداد 1395 - 11:26   |   کد مطلب: 24022
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: اقتدار و سرافرازی کنونی کشورمان به برکت خون پاک 223 هزار شهید و رشادت های 42 هزار آزاده و 560 هزار جانباز است.

به گزارش رودآور، « ناصر عارف» شب گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان ما است، گفت: در سطح کشور 223 هزار شهید، 42 هزار آزاده و 560 هزار جانباز داریم.

وی دفاع همه جانبه از سوی رزمندگان ایران اسلامی را سبب ساز سرافرازی کشورمان دانست و اظهار کرد: به برکت این رشادت های سرنوشت ساز بود که اکنون با وجود داعشی های تکفیری در منطقه که دست پرورده های شوم استکبار جهانی هستند، کشور ما دارای ثبات و امنیت خاصی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به اعدام های سال 67 نیز اشاره کرد و افزود: آنان مفسدین فی الارضی بودند که بیرحمانه جان و مال بسیاری از هم وطنان ما را گرفته بودند و اقدام مقتدرانه نظام در راستای دفاع از مظلومیت انسان های بی گناهی بود که مظلومانه جان خود را از دست دادند.

عارف با تأیید اعدام آن خائنان به نظام، تصریح کرد: چگونه می شود نسبت به افرادی که جنایت های بسیار انجام داده بودند بی تفاوت بود.

«محمد داوری» رییس بنیاد شهید و امورایثارگران تویسرکان نیز با بیان اینکه این شهرستان 80 آزاده دارد، گفت: در حال حاضر پرونده 38 آزاد در بنیاد شهید شهرستان بوده و یکی از آزادگان نیز به خیل شهدا پیوسته است.

وی عنوان کرد: آزادگان، سختی های بسیاری را متحمل شدند و حتی در زیر وحشیانه ترین شکنجه های رژیم بعث عراق دست از اعتقادات خود برنداشتند و جانانه ایستادگی کردند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان