آخرین اخبار

4. شهريور 1395 - 19:00   |   کد مطلب: 24096
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در جریان مسمومیت دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات "دانش آموزان با نیازهای ویژه پسر سراسر کشور"، در حقیقت 22 نفر به بیمارستان ارجاع شدند که نوزده نفر ترخیص و یک نفر نیز چند ساعت بعد ترخیص شد و دو نفر هم به علت داشتن بیماری زمینه ای برای اطمینان بیشتر بستری شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور، اختتامیه مسابقات "دانش آموزان با نیازهای ویژه پسر سراسر کشور" در همدان در حالی عصر امروز برگزار شد که شنیده شد شب گذشته تعدادی از این دانش آموزان به علت مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

از رو «مصطفی خزایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، مسمومیت بیش از 40 دانش آموز استثنایی در همدان را تکذیب کرد و گفت: مسابقه به خوبی تمام و عصر امروز هم مراسم اختتامیه هم برگزار شد و دانش آموزان بیشتر استان ها نیز به دیارشان بازگشتند.

وی در خصوص خبر منتشر شده در برخی سایت ها که آمارهای ضد و نقیضی درباره تعداد دانش آموزان مسموم شده ارائه داده بودند اظهار کرد: در حقیقت 22 نفر به بیمارستان ارجاع شدند که نوزده نفر ترخیص و یک نفر نیز چند ساعت بعد ترخیص شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: دو نفر نیز به دلایل بیماری زمینه ای که داشتند به خاطر اطمینان بیشتر در بیمارستان بستری شدند که حال این دو نفر نیز مساعد است و حداکثر تا فردا ترخیص می شوند.

خزایی تصریح کرد: باید گفت مسئله ای برای نگرانی خوشبختانه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: هنوز علت مسوممیت مشخص نشده است و نتایج آزمایش ها به زودی اعلام می شود.

به گزارش رودآور، مسابقات "دانش آموزان با نیازهای ویژه پسر سراسر کشور" از 28 مردادماه سال آغاز و روز گذشته به کار خود پایان داد.

منابع غیر رسمی مسومیت عنوان شده را ناشی از غذا اعلام نکردند بلکه شنیده شده دانش آموزان با چیدن و خوردن میوه های داخل حیاط خوابگاه مسموم شدند، این مسئله توسط مسئولان ذی ربط دست بررسی است و به زودی خبر آن توسط سایت خبری رودآور منتشر می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان