آخرین اخبار

4. شهريور 1395 - 19:30   |   کد مطلب: 24097
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در شورای اداری شهرستان تویسرکان گفت: برای مدیریت آسیب های اجتماعی حضور تمام اقشار مردم و خانواده ها و همچنین سازمان های مردم نهاد نیاز است، چرا که این کار به تنهایی توسط دولت انجام نشدنی است.

به گزارش خبرنگار رودآور، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری عصر روز گذشته در بدو ورود به تویسرکان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ این شهدا ادا احترام کرد.

افتتاح بازسازی و اصلاح شبکه داخلی آبرسانی روستای آرتیمان به دست عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری، از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت هفته دولت انجام شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر 951 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به طول 12 کیلومتر و پوشش 400 انشعاب روستایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

«محمود عباسی» معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در شورای اداری شهرستان تویسرکان نیز حضور یافت، او در این نشست گفت: برای مدیریت آسیب های اجتماعی حضور تمام اقشار مردم و خانواده ها و همچنین سازمان های مردم نهاد نیاز است، چرا که این کار به تنهایی توسط دولت انجام نشدنی است.

وی همچنین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مبنای کار دولت در اجرای برنامه های اقتصادی است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری افزود: تحقق رشد اقتصادی 4.4 در سه ماهه اول سال جاری و کاهش تورم 45 درصدی ابتدای تشکیل دولت یازدهم به زیر 10 درصد از اقدامات دولت برای توسعه و پیشرفت کشور و مهار تورم است.

 

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان