آخرین اخبار

5. شهريور 1395 - 4:32   |   کد مطلب: 24098
خبر خوش مفتح بعد از یک سال پیگیری برای کشاورزان تویسرکانی؛
خسارت محصولات باغی بیمه شده به حساب بانک کشاورزی واریز شد
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارت محصولات باغی بیمه شده به حساب بانک کشاورزی واریز شده است، گفت: خسارت محصولات زراعی بیمه شده نیز در روزهای آینده واریز می شود.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بالاخره پس از یک سال پیگیری و جلسات متعدد با مسئولان کشوری از جمله وزیر کشاورزی، روز گذشته محمد ابراهیم حسن نژاد مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی طی تماسی با بنده از واریز شدن خسارت محصولات باغی بیمه شده باغداران خبر داد.

وی اظهار کرد: به گفته حسن نژاد خسارت محصولات زراعی بیمه شده نیز در روزهای آینده به حساب بانک کشاورزی واریز می شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول یکسال گذشته تذکراتی مبنی بر پرداخت خسارت به باغداران و کشاورزان به عناوین مختلف عنوان و نشست های متعددی هم در این زمینه برگزار شد تا کشاورزان تویسرکانی که محصولاتشان بیمه نیستند بتوانند از اعتبارات ماده 10 و 12 حوادث غیرمترقبه در راستای جبران خسارت سرمازدگی بهره مند شوند.

مفتح گفت: امیدوار هستیم این پیگیری ها نیز با توجه به بررسی های هیأت دولت از درخواست های مکرر ما به نتیجه برسد و پاسخگوی مطالبات کشاورزان باشیم.

به گزارش رودآور، بر اثر سرمای بی سابقه در روز پنجم اردیبهشت ماه سال گذشته خسارتی در حدود 120 میلیارد تومان به باغداران و کشاورزان تویسرکانی وارد شد و از آن تاریخ به بعد پیگیری های متعددی برای پرداخت خسارت به کشاورزان از سوی مسئولان ارشد تویسرکان انجام شد که می توان به تذکر کتبی و شفاهی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور اشاره کرد.

سال گذشته نیز به دعوت مفتح نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به تویسرکان سفر کرد و از نزدیک با مشکلات باغداران و کشاورزان تویسرکان آشنا شد، امید است که پیگیری های انجام شده مستمر باشد تا آن تویسرکانی هایی که نان شبشان از فروش محصولات باغی و زراعی تأمین می شود برای هزینه های معیشتی خود با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم نکنند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان