آخرین اخبار

5. شهريور 1395 - 11:52   |   کد مطلب: 24107
وزیر دادگستری توجه به آموزش، تربیت و فراگیری کودکان استثنایی را یکی از رسالت‎ها دانست و گفت: باید خدمات مناسبی به این افراد ارائه شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه استثنایی شهرک شهیدبهشتی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات به جامعه آسیب‌دیده کشور اظهار کرد: این خدمات باید به بهترین شکل ممکن و با تقویت بودجه بهزیستی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه جذب خدمات خیرین در این حوزه می‌تواند بخش اعظمی از کاستی‌ها و مشکلات را رفع کند، گفت: از اینکه در همدان به بچه‎های استثنایی توجه می‌شود بسیار خرسندم.

وزیر دادگستری با اشاره به وجود 3 هزار و 55 دانش‌آموز استثنایی در استان گفت: این افراد به خدمات ویژه نیاز دارند به طوری که از این تعداد، یک‌هزار و 600 نفر در مراکز استثنایی به طور مستقیم تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بقیه تحت نظارت ویژه در سایر واحدهای آموزشی مشغول به تحصیل‌ هستند، افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که دانش‌آموزان استثنایی شناسنامه‌دار هستند و به نیازمندی‎های آنها نیز توجه می‌شود.

پورمحمدی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس مرجع ملی حقوق کودک در کشور مسؤول پیگیری حقوقی و مسائل عمومی این بچه‌ها هستم.

وی توجه به آموزش، تربیت و فراگیری کودکان استثنایی را یکی از رسالت‎ها دانست و افزود: باید خدمات مناسبی به این افراد ارائه شود.

وزیر دادگستری با تأکید بر لزوم استفاده از توان خیران افزود: دولت نیز باید بستر را برای ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان استثنایی فراهم کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان