آخرین اخبار

7. شهريور 1395 - 15:31   |   کد مطلب: 24115
میلاد زنگنه، بازیگر تئاتر از شهرستان تویسرکان توانست مقام اول بازیگری مرد دهمین جشنواره تئاترهای کوتاه ارسباران را کسب کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، ميلاد زنگنه  یکی از بازیگر تئاتر در شهرستان تویسرکان است، وی در زمینه كارگرداني نیز فعالیت دارد.

زنگنه متولد اردیبهشت ۱۳۶۷در خانواده ای تویسرکانی در شهر کرمانشاه پای در کره خاکی نهاد، وی تا سن ۹ سالگی در کرمانشاه و پس از آن به همراه خانواده به سرزمین مادری شهر زیبا و سرسبز تویسرکان نقل مکان کرد.

این بازیگر از سال۸۸ همراه گروه تئاتر قاب خالی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در مدت حضور در اين گروه و همراهی دوستانش سجاد طهماسبي، سحر نوروزي وحيد نقيئی ياسمن ميرزايي و وحيد قلخانباز شرکت در جشنواره های استانی، منطقه ای و کشوری را تجربه كرده است.

از جمله فعالیت های او به عنوان کارگردان و بازیگر بر روی صحنه می توان به بازی در نمایشنامه های "انگيزه هاي مرسوم"، " سه ساعت قبل از اسكار"، "ويزاي بهشت"، "بازي در پينوكيو پدر مي شود"، "حكايت نوادگان گنجشكك اشي مشی" ،" بلوغ بشر در آشپز خانه تقدیر" و " فرد هاي منحصر به فرد" اشاره کرد.

زنگنه همچنین عنوان کارگردانی نمایشنامه هایی همچون "فاجعه ي تمايلات"، "رنج هاي كاهلي" و  كارگرداني و بازي در "تنفس مصنوعي" رانیز در کارنامه کاری خود دارد.

شركت در جشنواره منطقه ای رامسر، جشنواره استاني نهاوند و دریافت لوح تقدير جشنواره، حضور در بازار بين المللي تئاتر كودك ، شرکت در جشنواره منطقه اي بندر گناوه و کسب مقام دوم در رشته بازيگري  و نیز جشنواره نمايشنامه خواني  و كسب رتبه دوم كارگرداني، منتخب كشوري جشنواره نمايشنامه خواني هامون و دريافت ديپلم افتخار بهترين بازيگري مرد در بيست و هفتمين جشنواره تئاتر استان و معرفي به دبير خانه جشنواره بين المللي فجر از جمله موفقیت های این بازیگر تئاتر تویسرکانی است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان