آخرین اخبار

8. شهريور 1395 - 0:01   |   کد مطلب: 24119
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در دست احداث بودن دو کارخانه تولید دارو در تویسرکان، گفت: امید است در آینده ای نزدیک با بهره برداری از این دو کارخانه و با توجه به وجود یک شرکت داروسازی دیگر، این شهرستان به عنوان کانون داروسازی غرب کشور شناخته شود.

به گزارش رودآور، «محمد‌مهدی مفتح» عصر روز گذشته در جمع مردم تویسرکان با اشاره به اینکه رشد جمعیت از شاخصه های توسعه محسوب می شود، گفت: با توجه به کاهش 30 هزار نفری جمعیت تویسرکان نسبت به اوایل انقلاب می توان گفت که این شهرستان محرومیت های بسیاری دارد.

وی اظهار کرد: اوضاع اقصادی و بیکاری موجود در شهرستان سبب مهاجرت مردم شده است، اما خوشبختانه می توان امید داشت که شهرستان پیشرفت هایی به زودی با توجه به رسیدگی به زیرساخت های جاده و ایجاد کارخانه های جدید داشته باشد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به وحدت مسئولان شهرستانی افزود: دوری از هر گونه حواشی سیاسی پیشرفت و آبادانی شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

مفتح با اشاره به در دست احداث بودن دو کارخانه تولید دارو در تویسرکان، گفت: امید است در آینده ای نزدیک با بهره برداری از این دو کارخانه و با توجه به وجود یک شرکت داروسازی دیگر، این شهرستان به عنوان کانون داروسازی غرب کشور شناخته شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود مسیر زیبای گنجنامه به طرف "شهرستانه" گفت: پیگیری برای بهره برداری بهتر از این مسیر با توجه به جاذبه های گردشگری و طبیعی آن می تواند در رشد گردشگری تویسرکان مؤثر واقع شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همچنین توجه به راه های مواصلاتی تویسرکان  از جمله دو بانده کردن مسیرهای جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور را زمینه ساز توسعه زیرساخت های شهرستان و در نهایت توسعه آن دانست و تصریح کرد: بی تردید توجه برای تسریع در ساخت ایستگاه باباکمال نیز می تواند به این روند رو به رشد بودن شهرستان شتاب بیشتری دهد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان