آخرین اخبار

8. شهريور 1395 - 0:06   |   کد مطلب: 24122
عصر روز گذشته پنج مدیر برتر و 56 نفر از کارمندان و کارشناسان برتر و منتخب شهرستان تویسرکان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور، عصر روز گذشته در حالی شورای اداری شهرستان تویسرکان برگزار شد که صبح آن بیش از 10 پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در این نشست گفت: در آخرین روز از هفته دولت 6 پروژه در حوزه برق شهرستان از جمله طرح احداث پست‌های هوایی خیابان توحید سرابی، بلوار اشرفی اصفهانی و شهرک طالقانی، افتتاح بهسازی و رفع حریم شبکه 20 کیلوولت روستاهای باباپیر‌علی،سنگ سفید، وردآورد‌علی و اشترمل و همچنین بهینه‌سازی شبکه‌های فشار ضعیف روستایی و احداث کابل خودنگهدار به طول 12 کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: کلنگ زنی مدرسه سجادیه در مساحت دو هزار و 480 متر مربع با برآورد هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال، بهره برداری از آسفالت راه روستایی قلعه بختیار به طول 5.1 کیلومتر با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 900 میلیون ریال و افتتاح مدرسه روستای بوجان با 200 متر مربع زیربنا و صرف هزینه یک میلیارد ریال از دیگر طرح های امروز بود.

فرماندار تویسرکان افزود: امروز همچنین عملیات اجرایی احداث ساختمان دهیاری روستاهای وردآورد علیا و شاهزید به ترتیب هر کدام با برآورد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال آغاز شد.

مومیوند عنوان کرد: فازم دوم طرح هادی روستای وردآورد علیا با اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریال و طرح هادی روستای کهنوش با سه میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: مرکز جامع سلامت در خیابان شهید فیاض با زیر پوشش بردن هشت هزار و 228 خانوار با برآورد هزینه ای افزون بر 10 میلیارد ریال که از سوی یک خیر تأمین هزینه می شود، کلنگ زنی شد و همچنین عملیات ساخت مرکز پایگاه سلامت در محله اسلام‌آباد هم آغاز شد.

فرماندار تویسرکان افزود: اضافه شدن دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر به ناوگان فوریت‌های پزشکی در راستای افزایش خدمات‎رسانی از دیگر برنامه هایی بود که امروز در آخرین روز از هفته دولت انجام شد.

مومیوند عنوان کرد: در مجموع در هفته دولت 44 پروژه عمرانی در سطح شهرستان تویسرکان با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش رودآور در پایان این مراسم پنج مدیر برتر و 56 نفر از کارمندان و کارشناسان برتر و منتخب شهرستان تویسرکان تجلیل شدند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان