آخرین اخبار

9. شهريور 1395 - 8:45   |   کد مطلب: 24124
رییس هیأت شطرنج تویسرکان از برگزاری بزرگترین مسابقه شطرنج سریع غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

«محمدرضاتوانگر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دومین دوره مسابقات شطرنج سریع قهرمانی غرب کشور روز جمعه، دوازدهم شهریور ماه جاری در تویسرکان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این  مسابقات ساعت 9 صبح برگزار شده و  حضور شرکت کنندگان نیم ساعت قبل از آغاز رسمی مسابقات در محل برگزاری الزامی است.

رییس هیأت شطرنج تویسرکان از حاکم بودن قوانین و مقررات فدراسیون جهانی شطرنج بر این دوره از رقابت ها خبر داد و افزود: مسابقات شطرنج سریع قرار است به روش سوئیسی در 9 دور و به صورت انفرادی برگزار شود.

توانگر عنوان کرد: زمان در نظر گرفته شده برای هر بازیکن  15 دقیقه برای کل بازی است و علاوه بر آن 3 ثانیه پاداش هم به ازاء انجام هر حرکت از نخستین حرکت بازی داده می شود.

وی تصریح کرد: رده بندی نهایی و تعیین منتخبین مسابقات بر اساس مجموع امتیازات کسب شده هر شطرنج باز خواهد بود.

رییس هیأت شطرنج تویسرکان از اهداء حکم قهرمانی و جایزه به منتخبین خبر داد و افزود: این احکام و جوایز به گونه ای است که اگر شطرنج بازی در چندین بخش حائز رتبه شود، تنها جایزه و حکم عنوان بالاتر به وی تعلق می گیرد و بدین ترتیب شطرنج بازان بعدی به عنوان بازیکنان برتر آن بخش ها محسوب شده و معرفی می شوند.

توانگر در ادامه با بیان اینکه به قهرمان این دوره از رقابت ها ربع سکه بهار آزادی همراه با هدیه ای غیر نقدی اهدا می شود، گفت: جوایز نایب قهرمان و نفرات سوم تا پنجم نیز به ترتیب یک میلیون و 700 هزار ریال، یک میلیون و 400 هزار ریال، یک میلیون ریال و 700 هزار ریال به همراه هدیه غیر نقدی است.
وی با اشاره به جوایز فرعی مسابقات شطرنج غرب کشور، عنوان کرد: جایزه نفرات اول بانوان، رده سنی زیر 14 سال و پیشکسوتان هر کدام 300 هزار ریال است.

رییس هیأت شطرنج تویسرکان تصریح کرد: به بهترین بازیکن بدون ریتینگ و بهترین بازیکن شهرستان نیز هر کدام 300 هزار ریال هدیه تعلق می گیرد.

توانگر در ادامه افزود: قرار است اداره آموزش و پرورش تویسرکان هم به نفرات برتر دانش آموزان شهرستان پسر و دختر جوایز نفیسی اهدا کند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان