آخرین اخبار

9. شهريور 1395 - 10:38   |   کد مطلب: 24125
مدیر توزیع برق تویسرکان گفت: به زودی مانور مدیریت بحران شرکت برق در این شهرستان با حضور 22 اکیپ از سراسر استان برگزار می شود.

«رضا جلیلوند» مدیر توزیع برق تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در هفته دولت 17 پروژه توسعه، احداث و بهسازی شبکه های توزیع برق با اعتبار 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: به زودی مانور مدیریت بحران شرکت برق در تویسرکان با حضور 22 اکیپ از سراسر استان برگزار می شود.

مدیر توزیع برق تویسرکان افزود: مانور خط حمیل به طول 100 کیلومتر خواهد بود که در آن مانور، 77 دستگاه پست هوایی عایق‌سازی، اصلاح و بهسازی می شوند.

جلیلوند عنوان کرد: آشنایی اکیپ‌های عملیاتی با شبکه برق، صرف کمترین زمان برای اصلاح و بهینه‌سازی خطوط فرسوده و یا آسیب‌دیده و همچنین سنجش توان نیروها از اهداف برگزاری این مانور است.

وی به  اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت مصرف هم اشاره کرد و گفت: حضور درمراسم نماز جمعه و توزیع بروشور در بین نمازگزاران در چندین نوبت و نیز  در مساجد روستاها و عقدتفاهم نامه با کشاورزان مبنی براستفاده از برق در ساعات پیک بار از جمله این اقدامات بوده است.

مدیر توزیع برق تویسرکان تصریح کرد: دعوت از مسئولان صنایع و کارخانجات برای استفاده از ژنراتور در ساعات پیک بار و همکاری در خصوص مدیریت مصرف، برگزاری جشنواره دانش آموزی خوارزمی با هماهنگی آموزش و پرورش با موضوع مدیریت مصرف، برگزاری جلسات متعدد باحضور فرماندهان و مسئولان پایگاه های بسیج ادارات با محور مدیریت مصرف، نشست مشترک با دهیاران در ساختمان فرمانداری، تعامل با ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای بهینه سازی مصرف برق، اطلاع رسانی از طریق رسانه های محلی و حضور در مسابقات شهرستان با شعار مدیریت مصرف از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت مصرف در سال جاری بوده است.

جلیلوند در ادامه از اقدامات انجام شده در خصوص کاهش تلفات هم یاد کرد و گفت: بازدید از انشعابات روستایی با تشکیل اکیپ های بازرسی شامل یک نفر تکنسین و مامور قرائت و یک نفر سیمبان از اقدامات شرکت با یک برنامه ای مدون بوده که در سال 95 به منظور کاهش تلفات و پیشبرد اهداف انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در این زمینه لیست قرائت مشترکین موجود در روستای مورد نظر تهیه و در اختیار تکنسین مربوط قرارداده می شود و برای هر انشعاب موجود در ردیف قرائت توسط تکنسین یک گزارش مختصر تهیه می شود.

مدیر توزیع برق تویسرکان افزود: بازدید از کلیه اشعابات یک روستا که ردیف قرائت هستند، تعیین تکلیف کلیه کابل های موجود بر روی شبکه، بازدید کنتوروفیوز و پلمپ کنتورهای مشترکین، تعیین تکلیف کنتورهایی که به هردلیل مدت زیادی قرائت نشده اند، بارگیری از انشعابات دارای کارت سبز، بازدید از انشعابات مربوط به اماکن عمومی و بازدید از شبکه فشار ضعیف روستاها و در نهایت ارائه گزارش به بهره دار جز این برنامه است.

مدیر برق تویسرکان، "مدیر برتر صیانت از حقوق شهروندی" شد

تصاویری از افتتاح پروژه های حوزه برق در تویسرکان در هفته دولت

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان