آخرین اخبار

3. مهر 1395 - 10:45   |   کد مطلب: 24319
فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان به درستی انتقال داده شود، گفت: امروز تبیین اینکه چگونه جوانانی آمدند و داوطلبانه از جان خود برای حفظ آب و خاک کشورمان گذشتند یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حبیب مومیوند» در مراسم بازگشایی مدارس که در هنرستان فاطمه زهرا(س) تویسرکان برگزار شد با گرمیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی، گفت: آغاز سال تحصیلی در حقیقت جشن بزرگ در عرصه علم آموزی است.

وی اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی از آنجا مبارک است که دانش آموزان و جوانان ما شروع علم آموزی خود را با نام و یاد آن روزها و بازخوانی شجاعت های رزمندگان آغاز می کنند.

فرماندار تویسرکان افزود: این موضوع را باید به فال نیک گرفت چرا که ضروری است تا جوانان ما به این موضوع بیاندیشند که چرا و چگونه جنگ آغاز شد و ایستادگی ملت ما به عنوان "دفاع مقدس"  در تاریخ ثبت شد.

مومیوند با تأکید بر اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان به درستی انتقال داده شود، عنوان کرد: امروز تبیین اینکه چگونه جوانانی آمدند و داوطلبانه از جان خود برای حفظ آب و خاک کشورمان گذشتند یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: امروز نیز جوانان ما در عرصه های اقتصادی و دفاعی باید خود را بیش از پیش قدرتمند سازند و در میدان جهاد اقتصادی گام های مؤثرتری بردارند.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان هم گفت: امید آن که دانش آموزان ما با پیروی و الگوپذیری از شهدا در راستای علم آموزی تلاشی دو چندان داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان تویسرکانی در 148 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

در این مراسم از روایان فتح که در مدارس و یا کاروان راهیان نور دانش آموزان را همراهی کرده بودند، تجلیل شد.

به گزارش رودآور طبق اعلام قبلی قرار بود مراسم ساعت هشت صبح برگزار شود اما به دلیل تأخیر برخی از مسئولان ساعت هشت و 34 دقیقه به طور رسمی آغاز شد.

به گفته یکی از دانش آموزان انتظار می رفت مسئولان به عنوان الگوهای آینده سازان جامعه به موقع در محل برگزاری مراسم حضور می یافتند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان