آخرین اخبار

6. مهر 1395 - 5:41   |   کد مطلب: 24337
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه سنگرسازان بی سنگر دیروز در دفاع مقدس و امروز در محرومیت زدایی پیشقراولان نظام هستند، گفت: آبادانی و محرومیت زدایی بخشی از افتخارات این سلحشوران گمنام است.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه یادواره شهدای جهاد کشاورزی تویسرکان گفت: جهادگران ما در هشت سال دفاع مقدس به حقیقت سنگرسازان بی سنگری بودند که در گمنامی، اقدامات بسیار مؤثری در راستای پیشبرد پیروزی های دفاع مقدس داشتند.

وی اظهار کرد: با وجود آن که رژیم بعث عراق از سوی بیش از 40 کشور مستکبر جهان حمایت می شد، اما این نیروهای جوان و انقلابی ما بودند که در جبهه های نبرد حق علیه باطل سرافرزانه مقاومت و ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیافتد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به تشکیل جهادسازندگی در همان ماه های اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: جهادگران ما با روحیه انقلابی و بسیجی خود چه در جبهه ها و چه بعد از هشت سال دفاع مقدس در پیشبرد اهداف عالی و آرمان های انقلاب نقش مؤثری داشتند و دارند.

سعیدی عنوان کرد: آبادانی و محرومیت زدایی بخشی از افتخارات این سلحشوران است که در گمنامی برای اسلام و انقلاب از جان و دل مایه می گذارند.

«مسعود اکبری» مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان نیز در ابتدای این مراسم گفت: شهرستان تویسرکان در دوران دفاع مقدس 755 شهید تقدیم نظام کرده است که از این میان 6 شهید مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی اظهار کرد: جنگ با آن همه دشواری و سختی که داشت به نیروهای انقلابی انرژی مضاعفی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بخشید.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان افزود: جنگ به ما نشان داد که با امکانات محدود و دستان خالی اما با جمع شدن حول دو محور ایمان و ولایت فقیه می توان بر هر دشمنی پیروز شد.

اکبری در ادامه عنوان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج در اداره جهاد کشاورزی تویسرکان هم افتتاح می شود.

به گزارش رودآور در این مراسم از خانواده های شهدای جهادسازندگی تقدیر به عمل آمد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان