آخرین اخبار

6. مهر 1395 - 12:09   |   کد مطلب: 24339
اجرای بیش از 60 برنامه در هفته ناجا در تویسرکان؛
پلیس راهور شهر سرکان همزمان با هفته ناجا افتتاح می شود
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در هفته ناجا بیش از 60 برنامه در شهرستان اجرا می شود، گفت: افتتاح کلانتری 12 منطقه سرابی و پلیس راهور سرکان در این هفته جز مهمترین برنامه ها است.

به گزارش رودآور، «محمد معصومی» در آستانه هفته ناجا و در جمع خبرنگاران تویسرکانی، جلب اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اصلی امنیت اجتماعی را از اولویت های نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: رسانه ها در این امر و همیار کردن مردم با مسئولان و بالعکس نقش عمده ای دارند.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا در تویسرکان بیش از 60 برنامه مختلف اجرایی و عملیاتی می شود، اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی، همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ناجا بخشی از این برنامه ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: افتتاح کلانتری 12 منطقه سرابی و پلیس راهور سرکان در هفته ناجا جز مهمترین این برنامه ها است.

معصومی در ادامه با ارائه گزارشی درباره جرائم و وقایع یک سال اخیر در شهرستان تویسرکان، عنوان کرد: در این مدت مشکل امنیتی و انتظامی خاصی نداشتیم و رضایت عمومی مردم اولویت ما بود.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته با کاهش 26 درصدی سرقت ها و افزایش هفت درصدی دستگیری ها در این رابطه مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش 51 درصدی دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این بازه زمانی خبر داد و گفت: در این مدت کشف مواد مخدر 65 درصد افزایش یافته است.

معصومی همچنین به کاهش 60 درصدی تصادفات فوتی درون شهری و 23 درصدی تصادفات برون شهری اشاره کرد و افزود: در برخورد با موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف یک هزار و 739 دستگاه خودرو و چهار هزار و یک دستگاه موتورسیکلت روانه پارکینگ شد.

وی به اجرای 452 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح های منطقه ای، نقطه ای و مشترک در طول یک سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در طول این مدت تعداد تماس های مردمی با 110 با 10 درصد افزایش روبرو بوده است که نشان از افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی دارد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان