آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 6:15   |   کد مطلب: 24345
خادمی درباره قراردادهای جدید نفتی IPC گفت:خیلی عجیب است که متخصصین نفتی در این باره سکوت کرده اند و تنها کسانی از این قراردادها دفاع کرده اند که تاجر نفتی اند و از طریق داد و ستد مواد پتروشیمی کسب منفعت می کنند.

به گزارش رودآور هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به الگوی جدید قراردادهای جدید نفتی گفت: دولت در آخرین مصوبه خود اصلاحاتی را انجام داده ولی بازهم ایرادات و ارد بر الگوی جدید قراردادهای نفتی هنوز برطرف نشده و به قوت خود باقی مانده است.

 

وی با اشاره ایرادات موجود در الگوی جدید قراردادهای نفتی، اظهارداشت: ده‌ها ایراد بر اگوی جدید قراردادهای نفتی وارد و هنوز ایرادات و ابهامات برطرف نشده و باقی مانده است. این قراردادها چه ابلاغ شوند و چه ابلاغ نشوند دارای مشکل هستند و ابلاغ آن به دولت دلیل رفع ایرادات و ابهامات نیست.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در موضوع تصویب الگوی جدید قراردادهای نفتی پنهان کاری می شود، خاطر نشان کرد: نمی دانم به چه دلیل اینهمه پنهان کاری درباره تصویب الگوی قراردادهای جدید نفتی صورت می گیرد و اجازه نمی دهند قراردادها در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

 

خادمی در ادامه با بیان اینکه حتما متناسب با اقدامی که شده موضع‌گیری خواهیم کرد، عنوان کرد: پیگیری های ما در خصوص لغو مصوبه الگوی جدید قراردادهای نفتی ادامه خواهد داشت و تا رفع مشکلات و ایرادات قراردادهای جدید نفتی تلاش های خود را ادامه و در صورتی که هیچ یک از مسئولان پاسخگوی منتقدان نبودند به رهبر معظم انقلاب هم مراتب گزارش می دهیم.

 

وی ادامه داد: قراردادهای جدید نفتی به ضرر مملکت و نظام جمهوری اسلامی می باشد، خیلی عجیب است که متخصصین نفتی در این باره سکوت کرده اند و تنها کسانی از این قراردادها دفاع کرده اند که تاجر نفتی اند و از طریق داد و ستد مواد پتروشیمی کسب منفعت می کنند.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان