آخرین اخبار

16. مهر 1395 - 11:17   |   کد مطلب: 24498
صبح امروز شانزدهم مهرماه مادران و کودکان تویسرکانی در سالن ورزشی الغدیر تویسرکان جمع شدند تا کودکان خود را نذر فرزند فاطمه زهراء(س) کنند و شاید با اشک هایشان تسلی بخش دل سوخته رباب شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مصطفی گودرزی» مدرس حوزه علمیه قم در همایش شیرخوارگان حسینی در سالن الغدیر تویسرکان گفت: مدافعان حرم تربیت یافتگان مکتب حسینی هستند و بلند می گوییم یا زینب کبری(س) نه تنها فرزندان ما، نه تنها جوانان ما بلکه شیرزنان حسینی و طفل های شیرخواره آنان که امروز در مراسم حضور یافته اند، آمده اند اعلام کنند که همه هستی خود را تقدیم اهل بیت(ع) می کنند.

وی خطاب به بانوان حاضر در همایش اظهار کرد: شما مدافعان دین و دیانت هستید و آنچه که امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در این مسیر پر افتخار از ما می خواهند آن است که در راستای فلسفه قیام ایشان حرکت کنیم، یعنی گام های ما در مسیر دین و سنت رسول الله و برای امر به معروف و نهی از منکر باشد.

این مدرس حوزه علمیه قم افزود: امروز بزرگترین معروف برای بانوان ما آن است که همچون حضرت زینب(س) مدافع حجاب باشند و فرزندانی با مهر و محبت و عشق به ولایت وامام حسین(ع) تربیت کنند.

حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: آن به اسارت رفتن خاندان عصمت و طهارت برای این بود که به ما بگویند تا پای جان باید از اسلام دفاع کنیم و از مسیر اسلام حقیقی دور نشویم.

وی عنوان کرد: تربیت فرزندان نیکو در هیاهوهای رسانه ای و شبکه های مجازی و در غوغای ماهواره های امروزی شیرزنانی همچون شما می خواهد تا با تربیت فرزندان حسینی، آنان را در برابر توطئه های دشمان اسلام مصون نگه دارید.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان