آخرین اخبار

19. مهر 1395 - 0:55   |   کد مطلب: 24513
به منظور تبیین جایگاه معنوی امر به معروف و نهی از معروف در تویسرکان، مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اجرا شد.
به گزارش رودآور، مانور تذکر لسانی با حضور جمعی از مسئولان تویسرکان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بسیجیان و پرسنل نیروی انتظامی و سپاه در این شهر اجرا شد.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: یحیی نبی(ع) و سیدالشهداء(ع) سرور و سالار آزادگان جهان از بزرگترین آمران به معروف و ناهیان از منکر در طول تاریخ هستند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه قیام عاشورا احیاء سنت رسول الله(ص) و امر به معروف و نهی در جامعه بود، اظهار کرد: به همین مناسبت همزمان با دهه اول محرم برنامه های ویژه ای در راستای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در تویسرکان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در روزهای گذشته هم جز برنامه های تدوین شده بود.

سعیدی عنوان کرد: برای اجرا شدن مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر، بحث های توجیهی در سالن اجتماعات سپاه شهرستان  قبل از اجرای مانور برگزار شده است.

 

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان