آخرین اخبار

25. مهر 1395 - 0:02   |   کد مطلب: 24539
معاون فرماندار تویسرکان از مشارکت 11.38 مردم شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا کنون خبر داد و گفت: با توجه نرخ مشارکت، تویسرکان جایگاه سوم استان را بعد از همدان و فامنین به خود اختصاص داده است.

«علی اصغر ناظری پور» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تا 28 مهرماه جاری، گفت: تاکنون 11.38  درصد مردم تویسرکان در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه ستاد سرشماری در محل اداره آب روستایی شهرستان واقع در بلوار سرکان قرار دارد، اظهار کرد: تمامی ادارات، برخی از مدارس و همچنین دو پایگاه مستقر در میدان امام خمینی(ره) و میدان شهید فرشید هرمزی هم در راستای رفاه حال مردم و سهولت در اجرا، به صورت رایگان ثبت نام اینترنتی سرشماری سال جاری را انجام می دهند.

معاون فرماندار تویسرکان افزود: در مجموع نرخ مشارکت استان همدان در کشور برای ثبت نام اینترنتی پایین است و از آنجا که در شماری نفوس و مسکن اطلاعات جمعیت‌شناسی ارزشمندی برای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های کلان کشوری به دست می آید، انتظار می رود که مشارکت عمومی در این باره بیشتر شود.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یکبار در سطح کشور برگزار می شود و به طور قطع مشارکت عمومی در این امر می تواند مسئولان کشوری را در برنامه ریزی صحیح تر و دقیق تر کمک کند.

وی اظهار کرد: از این رو در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج متصل به شباب حتی در سطح روستاها نیز، ثبت نام برای سرشماری نفوس و مسکن سال جاری به صورت رایگان انجام می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان