آخرین اخبار

28. مهر 1395 - 7:40   |   کد مطلب: 24684
فرماندار تویسرکان گفت: از امروز سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سطح شهرستان توسط 40 مأمور انجام می شود.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: آن دسته از افرادی که از طریق سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند تنها هنگام حضور مأموران سرشماری کدرهگیری خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه سرشماری حضوری توسط 40 مأمور در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می شود، اظهار کرد: مأموران سرشماری، کارت شناسایی و لباس فرم مخصوص دارند و از تب لت برای ثبت اطلاعات استفاده می کنند و دیگر از برگه های سرشماری در سال جاری استفاده نمی شود و این گونه شهروندان می توانند مأموران ما را بشناسند.

فرماندار تویسرکان افزود: گروه‌‌های سرشمار نیز توسط وسایل نقلیه فراهم شده از سوی دستگاه های مختلف در سطح شهرستان جا به جا می شوند تا آمارگیری سریعتر انجام شود.

مومیوند با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی تا دور روز دیگر هم تمدید شد، عنوان کرد: همچنین مأموران سرشماری برای دریافت اطلاعات خانوارها به درب منازل مراجعه می‌کنند که امیدواریم همکاری های لازم همشهریان با آنان صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر در حدود 21 درصد از تویسرکانی ها در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند و می طلب عموم مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند، چرا که جمع آوری این اطلاعات در تصمیم گیری های کلان کشوری بسیار مؤثر است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان