آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 22:24   |   کد مطلب: 24708
مفتح با گلایه از روند عملیات اجرایی پروژه، درخواست های مکرر مردمی برای احداث سریعتر بیمارستان قائم تویسرکان را به گوش مسئولان کشوری رساند.

به گزارش خبرنگار رودآور، 31 تیرماه امسال معاون وزیر راه و شهرسازی به تویسرکان سفر کرده بود و امروز عصر نیز به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی برای دومین مرتبه در سال جاری در راستای پیگیری روند اجرایی پروژه در دست ساخت بیمارستان قائم تویسرکان به این شهرستان سفر کرد.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت فیزیکی 61 درصدی پروژه خبر داد و گفت: این بیمارستان پس از هشت سال از آغاز عملیاتی شدن آن، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه از طرح های سفر ریاست جمهوری است و اگر طبق برنامه جلو رود باید سال جاری به بهره برداری برسد که به نظر می رسد به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبارت از برنامه زمانبندی عقب افتاده است.

«محمدجعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی کمبود اعتبارات را یکی از عوامل روند کند مراحل اجرایی پروژه در سال های قبل عنوان کرد و گفت:  از 17 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده به بیمارستان قائم تویسرکان در سال 94 تنها پنج میلیارد تومان جذب شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این پروژه سال آینده بهره برداری برسد.

به گزارش رودآور گفته می شود بیمارستان قائم تویسرکان برای تکمیل و بهره برداری نیازمند 11 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

فاطمه زنگنه

 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان