آخرین اخبار

1. آبان 1395 - 11:45   |   کد مطلب: 24734
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت هیئت وزیران و شخص رییس جمهور مشترک است و امکان آنکه از روحانی درباره فساد مالی چندهزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان سوال هم شود دور از انتظار نیست.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره  پرونده فساد مالی چندهزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان و جریان استعفای وزیر آموزش و پرورش، گفت: استعفای وزیر آموزش و پروش یک فرار به جلو بود برای آنکه آن مسائل شفاف و باز نشود.

وی اظهار کرد: بنابراین چنین تصمیمی را رییس جمهور گرفت اما در این جاباید گفت موارد و سوالات استیضاح اگر مربوط به خود وزارتخانه باشد نه خود وزیر این حتی قابل پیگیری برای وزیر بعدی هم است و اگر شخص وزیر باشد قابلیت پیگیری نخواهد داشت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد که مجلس به این جمع بندی می رسد که به طور مجزا و اختصاصی هم موضوع مربوط به صندوق فرهنگیان را پیگیری کرده و ابعاد آن را برای مردم به ویژه فرهنگیان باز کند و از آنجا که تحقیق و تفحص ها در این باره بوده است به طور قطع موضوع به زودی روشن می شود.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: مسئولیت هیئت وزیران و شخص رییس جمهور مشترک است و امکان آنکه از وی نیز در این رابطه سوال شود دور از انتظار نیست و در روزهای آینده که همکاران ما موضوع را بیشتر بررسی می کنند، تصمیمی گرفته می شود که به صلاح مردم و فرهنگیان باشد.

وی افزود: مشکلی که در دولت ها و به ویژه در این دولت داریم آن هست که گرچه وزیر رأی اعتماد را از نمایندگان می گیرد اما به طور معمول برخی ها در انتصاب های زیر مجموعه های او دخالت می کنند.

 نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مشکل که افرادی از بیرون نفراتی را برای تصاحب برخی مسئولیت ها بر مجموعه دولت تحمیل می کنند مشهود است همچنان که در ماجرای تأمین اجتماعی شاهد بودیم، اما به هر عنوان این وزیر و رئیس جمهور هستند که باید پاسخگو باشند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان