آخرین اخبار

3. آبان 1395 - 23:40   |   کد مطلب: 24777
مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهرداری همدان با 220 میلیارد ریال هزینه آماده بهره برداری شد.

به گزارشرودآور به نقل از ایرنا؛  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در این باره گفت: این مرکز بین المللی با زیربنای 14 هزار متر مربع، در هشت سالن، 21 کلاس و با ظرفیت 2 هزار نفر احداث و آماده بهره برداری است.
به گزارش رضا غلامی خجسته روز دوشنبه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان پیرامون بررسی آخرین وضعیت مرکز همایش های بین المللی و قرآنی شهرداری اظهار کرد: این طرح بزرگ عمرانی آماده تحویل از پیمانکار به بهره بردار (معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری) همدان است و از شهردار خواسته ایم تا هفته آینده تاریخ دقیق مراسم افتتاح طرح را اعلام کند.
وی افزود: برای اداره این مرکز در بخش های مختلف بویژه تاسیسات و فنی 16 نیرو نیاز است که معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری باید نسبت به تامین نیرو اقدام کند.
غلامی خجسته یادآور شد: پوشش گنبد مرکز همایش های بین المللی و قرآنی و نیز احداث پارکینگ با تملک زمین باید از سوی شهردار همدان در کوتاه ترین زمان لازم اقدام کند.
وی همچنین بر ضرورت برنامه ریزی شهرداری برای درآمدزایی از سالن های همایش این مرکز در راستای تامین هزینه های حفظ و نگهداری تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 220 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل این طرح بزرگ عمرانی هزینه شده است، گفت: پوشش گنبد و سالن 1200 نفری این مرکز نیازمند یکصد میلیارد ریال اعتبار است.
به گزارش ایرنا غلامی خجسته در ادامه این نشست با تاکید بر لزوم دیوارکشی دهکده ورزشی محلات همدان واقع در منطقه رباط شورین گفت: سال گذشته هشت میلیارد ریال و امسال پنج میلیارد ریال برای این مجتمع 20 هکتاری بودجه مصوب شد که ریالی از آن هزینه نشد و اکنون انتظار می رود نسبت به دیوارکشی مجتمع اقدام شود.
در این نشست با حداکثر آرا تالار قرآن همدان به مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان تبدیل نام داد.
دیدگاه اکثر اعضای شورای اسلامی شهر همدان از این نامگذاری کسب درآمد از این مرکز با میزبانی همایش های مختلف ملی و بین المللی در کنار برنامه های قرآنی بود.
برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان در این نشست معتقد بودند که برای حفظ و نگهداری این مرکز بزرگ در آینده نیاز به درآمدزایی است و تنها برنامه های قرآنی نمی تواند جوابگوی هزینه ها باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان