آخرین اخبار

10. آبان 1395 - 7:13   |   کد مطلب: 24885
فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران تویسرکان گفت: تقویت روحیه خودباروی و تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی می تواند در سایه بسیج شکل گیرد و اگر با نیروی نوجوانی ادغام شود، پویایی جامعه را دو چندان می کند.

 «خدیجه الوندی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور ؛ دانش آموزان را نماد پویایی، شادابی و نشاط یک جامعه دانست و گفت: ادغام تفکر بسیجی با روحیه نوجوانان و جوانان، سبب ساز تحرک جامعه به سمت یافتن حقیقت است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموز فرصت مناسبی برای شناساندن عمق عشق نوجوان امروزی به حقیقت شناسی در راه اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباروی، انتقال تفکر بسیجی، تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی می تواند در سایه بسیج شکل گیرد.

فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران تویسرکان افزود: شهرستان تویسرکان بیش از 90 دانش آموز شهید دارد و این مطلب نشان دهنده آن است که این شکوفه های انقلاب برای حفظ آرمان های خود همچون درختی تناور مقتدرانه ایستادند و به مانند کوهی استوار اجازه دست درازی به دشمنان این مرزم و بوم  ندادند.

الوندی عنوان کرد: امروز دانش آموزان ما در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و فناوری فعالیت های گسترده ای انجام داده اند و بسیج دانش آموزی به عنوان مجری طرح آیه های تمدن در سطح مدارس حمایت های معنوی و مادی خود را از دانش آموزان ممتاز داشته و دارد.

وی با تبریک مجدد هفته بسیج دانش آموزی، افزود: شرکت در نماز جمعه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مدارس از جمله برنامه های این هفته است.

فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران تویسرکان تصریح کرد: در روزی که غبارروبی گلزار شهدا انجام شد، از دانش آموزان خواستیم هر کدام نام یک شهید را یادداشت کنند و با تحقیق درباره زندگی آن شهید، الگوی زندگی خود را انتخاب کنند و این گونه سعی بر آن شد تا فرهنگ ایثار و شهادت در به نسل جوان منتقل شود.

 

فاطمه زنگنه

انتهای یپام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان