آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 15:25   |   کد مطلب: 24977
یک تحلیل گر مسائل سیاسی کشور گفت: اگر می خواهیم اتحاد، همدلی و همبستگی بین ملت باشد، هم در راستای کمک به دولت و هم جهش های اقتصادی ضروری است که مسئولان ما حرف هایی نزنند که سوژه برای دشمن درست کنند و سبب شوند که بخشی از صحبت های رهبری صرف پاسخگویی به اظهارات غلط این آقایان شود.

«محمود قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در واکنش به اظهارات تأمل برانگیز برخی مسئولان در روزهای اخیر، گفت: متأسفانه به طور معمول گاه گاهی با اظهارات دشمن شاد کن برخی از مسئولان مواجه هستیم که در راستای اندیشه های امام و سیاست های جمهوری اسلامی نیست.

 
وی با بیان اینکه پاسخ آن ها در واقع سخنان جامع رهبری به ویژه در دیدار روز 12 آبان ماه با دانشجویان و دانش آموزان است، اظهار کرد: متأسفانه امروز یکی از غصه هایی که نیروهای انقلابی می خورند، آن است که بخشی از صحبت های مقام معظم رهبری صرف آسیب شناسی و پاسخ به انحرافات مسئولان خودمان می شود.

قاسمی افزود: این مطلب ناراحت کننده است چرا که باید فرمایشات حضرت آقا صرف تبیین مشکلات جهان اسلام و مسائل کلی مملکت شود، اما شاهد هستیم بخش مهمی از سخنان رهبری پاسخ به اشتباهات مسئولان خودمان است که این مطلب به ویژه در سال های اخیر بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امریکا در 37 نقطه اطراف کشور ما پایگاه دارد، عنوان کرد: اگر همه ما بخواهیم مملکت عزیزمان در برابر این همه دشمن تا دندان مسلح بایستد و مقابله کند نیاز به اتحاد و همدلی داریم و امیدواریم کسانی که به نوعی از سرمایه های کشور بهره می گیرند و حرف هایی به زبان می آورند که رهبری پس از آن می گویند که آن حرف ها اشتباه است، رویه خود را ادامه ندهند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی کشور تصریح کرد: ضرروی است در شرایط حساس کشور و انتخاباتی که در سال 96 پیش روی داریم این مسئولان برای حفظ وحدت مردم در بیان سخنان خود در تربیون های مختلف بیشتر رعایت کنند.

قاسمی گفت: صحبت هایی که در دو سه سال گذشته از سوی برخی مسئولان بیان شده، عکس العمل مقام معظم رهبری را به دنبال داشته است، به طور مثال برخی گفتند که ژاپن و آلمان نیروهای مسلحشان را تعطیل کردند و از آن ها در کار اقتصاد استفاده کردند و رهبری فرمودند هر کسی این حرف را زده اشتباه گفته است.

وی افزود: در جایی دیگر برخی گفتند که امروز روز مذاکره است روز موشک نیست، در حالی که مقام عظمای ولایت فرمودند امروز اگر کسی این حرف را دانسته زده، خائن است، این پاسخ ها، جواب های روشنی برای همه ما است.

این کارشناس مسائل سیاسی کشور گفت: اگر می خواهیم اتحاد، همدلی و همبستگی بین ملت باشد، هم در راستای کمک به دولت و هم جهش های اقتصادی ضروری است که مسئولان ما حرف هایی نزنند که سوژه برای دشمن درست کنند و سبب شوند که بخشی از صحبت های رهبری صرف پاسخگویی به اظهارات غلط این آقایان شود.

قاسمی تصریح کرد: این واقعا خوشایند نظام نیست و امیدوار هستیم که با توجه به حساسیت شرایط امروز کشور همه صحبت ها و سیاست ها یک سویه باشد، همین گونه که مسئولان ما ثابت کرده اند که تابع قانون و ولایت هستند نیاز است این مسئله را در صحبت هایشان هم رعایت کنند که حرفی نزنند که دشمن از این حرف استنباط دوگانگی داشته باشد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان