آخرین اخبار

16. آبان 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 25020
مشاور فنی و اجرایی گردهمایی عکاسان حرفه ای ایران در تویسرکان گفت: این گردهمایی در راستای معرفی تویسرکان به عنوان بهشت غرب ایران 20 و 21 آبان ماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

«مصطفی اسدبیگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، «مصطفی اسدبیگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: به همت فرمانداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان قرار بر این است تا اواخر هفته جاری میزبان عکاسان حرفه ای کشور در تویسرکان باشیم.

وی اظهار کرد: تویسرکان را همگان به عنوان بهشت غرب ایران می شناسند و دارای جاذبه های گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی بسیار است و می توان از فرصت حضور عکاسان حرفه ای کشور برای معرفی این شهرستان به دیگر نقاط کشور بهره لازم را برد.

مشاور فنی و اجرایی گردهمایی عکاسان حرفه ای ایران افزود: شهرستان تویسرکان ظرفیت ها و جابه های گردشگری مناسبی دارد، اما آن طور که باید و شاید حتی برای هم استانی ها هم به خوبی معرفی نشده است و این فرصت می تواند توانمندی های توریستی و گردشگری شهرستان را به تماشای ایرانیان بگذارد.

اسدبیگی تصریح کرد: این گردهمایی در حقیقت تور دو روزه ای در تویسرکان است تا زیبایی های شهرستان در قاب تصویر عکاسان حرفه ای خونمایی کند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان