آخرین اخبار

20. آبان 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 25103
رئیس ثبت احوال تویسرکان از تعویض شناسنامه در کمتر از دو ساعت خبر داد و گفت: تمام سعی ما بر این است تا برای آن دسته از زائرانی که به هر طریقی نیازمند تعویض شناسنامه هستند، روند کار حتی با حضور در اداره در بعدازظهرها سریعتر پیش رود.

«حسن ده‌پهلوان» در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به ارزشمند بودن همایش ملی اربعین حسینی، گفت: تمام سعی ما بر این است تا برای آن دسته از افرادی که به هر طریقی نیازمند تعویض سریع شناسنامه هستند، کاری انجام شود.

وی اظهار کرد: این روزها بسیار اتفاق افتاده که برخی همشهریان تویسرکانی برای حضور در اربعین حسینی در کربلا نیاز به تعویض شناسنامه دارند، از این رو همکاران ما در کمتر از دو ساعت و تنها برای همکاری با زائران حسینی، مراحل را سریعتر انجام می دهند.

رئیس ثبت احوال تویسرکان افزود: حتی اگر نیاز باشد در ساعات غیر اداری و در بعدازظهرها نیز آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مردم را خواهیم داشت، چرا که معتقدیم خدمت به زائران حسینی یک افتخار است.

ده پهلوان عنوان کرد: سعی بر آن است تا بتوانیم ذره ای خدمت برای برگزاری هر بهتر تجمع بزرگ اربعین انجام دهیم و این موضوع برای ما یک افتخار است.

«ابوطالب افشار» کارشناس گذرنامه دفتر پلیس +۱۰ شهید باهنر تویسرکان نیز گفت: از اینکه به عنوان خادم در خدمت مردم شهرستان هستیم افتخار می کنم و برخود لازم می دانم که به عنوان یک همشهری از خدمات ثبت احوال تویسرکان تشکر کنم چرا که شناسنامه بعضی از افرادی که در راستای دریافت گذرنامه برای حضور در مراسم بزرگ اربعین حسینی نیاز به تعویض داشته باشند در کوتاه ترین زمان تعویض می می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان