آخرین اخبار

21. آبان 1395 - 0:15   |   کد مطلب: 25107
سرپرست تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر همدان در گفت و گو با رودآور؛
تیم امدادی ـ عملیاتی استان همدان در کربلا مستقر شد/ارائه رایگان خدمات درمانی و امدادی به زائران
سرپرست تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر همدان از استقرار تیم امدادی و عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کربلای معلی خبر داد.

«رحمت الله الوندی» در کفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: زائران کوی یار از هر دیاری در آستانه اربعین حسینی عزم سفر به عتبات عالیات کرده اند و این روزها حضور تیم های امدادی در راستای خدمت رسانی در شهرهای کربلا و نجف مشهود است.

وی از اعزام تیم های عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کربلای معلی و نجف اشرف در راستای پوشش امدادی مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) خبر داد و اظهار کرد: تیم امداد استان همدان متشکل از 12 نفر است.

سرپرست تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر همدان افزود: اقدامات ما به صورت رایگان شامل خدمات دارویی، ایجاد درمانگاه و خدمات درمانی از جمله دادن دارو به زائران است که در واقع همراه با اکیپ های پزشکی، دارویی و تزریقاتی برای زائران انجام می شود.

الوندی تصریح کرد: خدمات امدادی در بین زائران به صورت سیار هم داریم و اینکه اکیپ های امدادی برای حوادث طبیعی و غیره طبیعی، هم هر لحظه آماده هستند.

وی با بیان اینکه برای تسریع در خدمات رسانی از آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز استفاده می کنیم، گفت: در حقیقت پوشش امدادی اربعین حسینی توسط تیم های عملیاتی در کربلا و نجف انجام می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان