آخرین اخبار

27. آبان 1395 - 0:06   |   کد مطلب: 25175
یک طلبه از سخنرانی مقام معظم رهبری می گوید و نخستین جمله ای که او از آن دیدار به زبانش آمد گله مندی رهبر انقلاب از متون درسی بود، آنجا که ایشان از نبودن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها گله مند بودند و در این باره به مسئولان مربوطه اعتراض کردند.

به گزارس خبرنگار رودآور، داوزدهم آبان ماه جاری بود که در آستانه‌ سیزدهم آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در این دیدار 50 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه کوثر تویسرکان نیز حضور داشتند و ناهیده فقیری که این روزها، به عنوان یک سال اولی در حوزه تحصیل می کند از شور اشتیاق خود برای دیدار می گوید.

آنجا که به دلیل استقبال دوستانش، مسئولان حوزه بالاجبار برای مشخص شدن نفرات اعزامی، اسامی داوطلبان را نوشته و قرعه کشی می کنند، در قرعه اول نام فقیری بیرون نمی آید و او در تابلوی اعلانات حوزه اسم خود را نمی بیند، یکی دو روز می گذرد، در کلاس درس نشسته که مسئول فرهنگی حوزه درب کلاس را می زند و با اجازه استاد فقیری را به بیرون فرا می خواند و به او می گوید یکی از آن 50 نفر به دلایلی نمی تواند برای روز دیدار به تهران اعزام شود و در قرعه کشی جدید نام شما بیرون آمده است.

حالا دیگر فقیری از شوق بسیار، اشک از چشمانش جاری می شود و کم کم خود را برای روز دیدار آماده می کند به همراه دوستان خود راهی می شوند، و او از آن روز می گوید، لحظه ای که حضرت آقا پا به محل سخنرانی می گذارد، فریادهای "رهبرم جانم فدایت" اوج می گیرد او و دیگر دوستانش سر از پا نمی شناسند و این اشک های آن ها است که کم کم از گونه هایشان سرازیر می شود.

دست خودشان نیست از شوق است، حق دارند سر از پا نشناسند سال هاست که آرزوی دیدار رهبری را دارند.

فقیری می گوید: همگی سربندهایی که گفتند با دستان مبارک حضرت آقا متبرک شده است بر پیشانی بستیم، سرودی را هم به صورت دسته جمعی آماده کرده بودیم در محضر رهبری گروهی خواندیم.

او از سخنرانی مقام معظم رهبری می گوید و نخستین جمله ای که او از آن دیدار به زبانش آمد گله مندی رهبر انقلاب از متون درسی بود، آنجا که ایشان از نبودن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها گله مند بودند و در این باره به مسئولان مربوطه اعتراض کردند.

فقیری همچنین در ادامه عنوان کرد: خوی غارتگری و بدعهدی های امریکا و استکبار جهانی موضوع مورد تأکید رهبری بود که بارها و بارها با شعارها و تکبیرهای حوزیان، دانش آموزان و دانشجویان همراه شد و اصل شعارهای ضد استکباری آنان مرگ بر امریکا بود.

او از لحظات آخری سخنرانی هم حرف ها برای گفتن بسیار داشت و آرزوی داشتن چفیه ای رهبری که دوست داشت به هر نحوی شده خود را به ایشان برساند و چفیه را از رهبر انقلاب بگیرد و اما در آخر حسرتی به جای مانده از دست نیافتن به چفیه.

فقیری می افزاید: من و دوستانم حتی پس از دیدار و بازگشت به خوابگاه حوزه هنوز شوق دیدار از وجودمان خارج نشده بوده و گریه های بی امان از شوق دیدار، نشان دهنده آن بود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان