آخرین اخبار

25. آبان 1395 - 19:27   |   کد مطلب: 25177
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت خودرویی و جمعیتی در محورهای منتهی به مهران، گفت: با توجه به دستور اعلام شده ابلاغی از سوی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی تردد خودروها به سمت مرز مهران، از محور همدان ـ کرمانشاه ممنوع شد و تمامی خودروها به ویژه اتوبوس ها به سمت شلمچه و چزابه هدایت می شوند.

«رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به دستور و سلسله مراتب ابلاغی از مراتب بالا در راستای رفاه حال زائران تردد خودروها به ویژه اتوبوس ها به سمت مهران ممنوع اعلام شد و آن ها به سمت خوزستان هدایت می شوند.

وی اظهار کرد: این تصمیم از سوی دکتر ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام شده است و ما به عنوان مجریان آن را اجرا می کنیم، چرا که در مهران تراکم بسیار جمعیت و خودروها وجود دارد.

 رئیس پلیس راه استان همدان افزود: از سه روز پیش اعلام کردند که ظرفیت پارکینگ مهران که برای 75 هزار خودرو تدارک دیده شده بود، تکمیل شده است و نه جاده ها و نه مرز مهران ظرفیت این همه جمعیت و خودروها را ندارند.

عزیزی به مشکلات رخ داده به علت وجود تراکم جمعیتی در سال گذشته در آستانه اربعین حسینی در محورهای ایلام، کرمانشاه و همدان و در نهایت مهران اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال زائران به تمامی خودروها به ویژه اتوبوس ها توصیه می کنیم که از مسیر خوزستان راه خود را دنبال کنند، چرا که حتی اگر هم به مهران بروند در آنجا به دلیل تراکم بسیار جمعیتی به موقع به برنامه های خود نمی رسند.

وی تصریح کرد: در زیر نویس برنامه های تلویزیونی هم این تصمیم اعلام شده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان