آخرین اخبار

1. آذر 1395 - 0:51   |   کد مطلب: 25274
مدیرکل اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای همدان با بیان اینکه 80 درصد اتوبوس ها به مرز مهران رفته اند، از مردم خواست: همکاری لازم را با ناوگان حمل و نقل داشته باشند تا زائران حسینی در مرز مهران در شرایط نامناسب متوقف و گرفتار نشوند.

«محمد رودباری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره وضعیت اوتوبوس های اعزامی از همدان به مرز مهران برای بازگرداندن زائران حسینی(ع)، گفت: سایت اینترنتی برای پیش فروش بلیط ها بسته شده و تمامی دربستی ها لغو شده است و به هیچ عنوان هیچ کدام از پایانه ها حق صورت وضعیت بدون هماهنگی را ندارند.

وی با بیان اینکه استان همدان 320 دستگاه اتوبوس دارد که از این تعداد در روزهای اخیر، روزانه 100 دستگاه به سمت مهران می رود و 100 دستگاه اتوبوس از مرز باز می گردد، اظهار کرد: در حالی که در حدود دو میلیون زائر از مرز مهران به سمت استان های مختلف باز می گردند و وضعیت کنونی عادی نیست، نمی توان به مانند روزهای عادی هر شخصی بلیط خود را از هر پایانه ای که خواست رزرو کرده و دقیقا همان ساعت حرکت کند.

مدیرکل اداره‌ راهداری و حمل‌و نقل جاده‎ای همدان افزود: در شرایط کنونی و با توجه به در پیش بودن اوضاع نامساعد جوی و سرد شدن هوا برای معطل نشدن زائران در مرز، ضروری است که در حدود 80 درصد اتوبوس های استان در مسیر مهران مسافران را جا به جا کنند.

رودباری با بیان اینکه در حال حاضر 20 درصد از مجموع اتوبوس های استان در خدمت مردم استان برای انتقال آنان به تهران و یا دیگر شهرهای کشور هستند، عنوان کرد: از این رو به صورت نوبتی شرکت های مسافربری با هماهنگی های انجام شده سایت های خود را باز کرده و پس از تکمیل شدن ظرفیت کامل آن اتوبوس، مسافران را به سمت مقاصد مختلف اعزام  می کنند و البته ساعاتی هم به طور طبیعی معطلی در پیش خواهد بود.

وی با بیان اینکه به زودی شرایط حمل و نقل عادی می شود از هم استانی ها، خواست: همکاری لازم را با ناوگان حمل و نقل داشته باشند تا زائران حسینی در مرز مهران در شرایط نامناسب متوقف و گرفتار نشوند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان