آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 21:39   |   کد مطلب: 25367
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از آمادگی این سازمان برای تهیه سرپناه، غذا، چای، قند، پتو و وسایل گرمایشی برای افراد بی سرپناه در روزهای سرد سال در سطح استان خبر داد.

«بهروز کارخانه ای» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به بخشنامه و نامه سازمان جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر سامان دادن افراد بی سرپناه در روزهای سرد، گفت: یکی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر ترویج صلح و دوستی با محوریت کاهش درد و رنج های عموم جامعه است.

وی با بیان اینکه احتمال می رود در سرمای پیش روی، کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه در سطح استان باشند، اظهار کرد: از این رو جمعیت هلال احمر استان این اعلام آمادگی را دارد تا برای هر تعداد از افراد بی سرپناه که روزگار سرد این روزها را در خیابان ها و جوی ها سپری می کنند، سرپناهی موقت مهیا و برای آنان غذا، برنج، چای، قند، پتو و وسایل گرمایشی فراهم سازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: از آنجا که امروز پنجشنبه بود و احتمال می رفت نامه ما به دست تمامی فرمانداران و شهرداران نرسد، به این دلیل از ظرفیت گروه های اجتماعی برای انتشار اخبار هم استفاده کرده ایم.

کارخانه ای عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می رود دستگاه هایی همچون بهزیستی و شهرداری  برای نگهداری از همه افراد بی خانمان  ظرفیت لازم را نداشته باشند، جمعیت هلال احمر هم برای کمک رسانی به میدان آماده است.

وی تصریح کرد: هر کسی در هر جایی از استان اگر چنین مواردی را می شناسد بلافاصله با شماره 112 تماس بگیرد و نیروهای امدادی ما را از وضعیت آن فرد مطلع سازند.

در ذیل تصاویری که کانال همدان گردی منتشر کرده است را می بینید؛ تصاویری که نشان از تجهیز محل اسکان کارتن‌خواب‌ها
و اسکان را نمایش می دهد.
 

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان