آخرین اخبار

5. آذر 1395 - 15:42   |   کد مطلب: 25377
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مباحث عنوان شده در حلقه های صالحین، با آگاهی بخشی عمومی تهدیدات جنگ نرم را خنثی می کند، چرا که با محوریت دینمداری، خداباوری و ولایتمداری بیان می شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور، حلقه های صالحین بسیج متشکل از دسته های مختلف از اقشار متعدد است که بسیجیان با فاصله های سنی نزدیک به یکدیگر در راستای تبیین آموزه ها و ارزش های والای اسلامی و انقلابی و به ویژه منویات رهبری گرد هم جمع می شوند.

بیان بخش هایی از وصیتنامه شهدا، احکام، مسائل اعتقادی و همچنین سیاسی روز و گفتمان رهبری از جمله مباحثی است که در این حلقه ها عنوان می شود و امروز تمامی حلقه های صالحین به مناسبت هفته بسیج در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان گرد هم جمع شدند تا از تجربیات یکدیگر بهره لازم را ببرند.

به گفته «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان حلقه های صالحین در راستای روشنگری و بصیرت افزایی آحاد جامعه و ارائه الگو برای نسل های بعد از انقلاب که قرار است آینده سازان نظام شوند، فعالیت های چشمگیری داشته است.

وی با تأکید بر اینکه مباحث عنوان شده در حلقه های صالحین، با آگاهی بخشی عمومی تهدیدات جنگ نرم را خنثی می کند، اظهار کرد: رشد و تعالی جامعه در گرو توسعه و اشاعه تفکر اسلامی و انقلابی در آن جامعه است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان