آخرین اخبار

6. آذر 1395 - 8:07   |   کد مطلب: 25381
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: طرح سوال از وزیر راه و مدیر عامل شرکت راه آهن در هفته آینده در مجلس انجام می شود، باید بیاند و توضیح دهند که علل و عوامل حادثه چه بوده وی چه اقداماتی قرار است در این راستا انجام دهند.

«صدیف بدری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور،با تسیلت به ملت ایران و خانواده های جان باختگان حادثه اخیر محور سمنان و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه گفت: به طور حتم این موضوع با طرح سوال از وزیر و مدیر عامل شرکت راه آهن کشور واکاوی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید در این باره توضیحات لازم را بدهند، اظهار کرد: ضروری است تا این حادثه به طور دقیق بررسی و کارشناسی شود و کمیسیون ویژه ای هم که وزیر برای بررسی علل حادثه تشکیل شده نتایج آن را در سریعترین زمان در اختیار کمیسیون عمران و نمایندگان قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران افزود: طرح سوال از وزیر راه و مدیر عامل شرکت راه آهن در هفته آینده در مجلس انجام می شود، باید بیایند و توضیح دهند که علل و عوامل حادثه چه بوده و چه اقداماتی قرار است در این راستا انجام دهند تا با عاملان حادثه با عاملان حادثه ریلی محور سمنان شدیداً برخورد شود.

به گزارش رودآور صبح روز گذشته بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان 35 نفر از هم وطنانمان جان باختند و بیش از 80 نفر نیز مصدوم شدند.

این حادثه به گفته برخی کارشناسان نشان دهنده عدم توجه لازم مسئولان مرتبط در رابطه با ایمن سازی حمل و نقل ریلی در کشور است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان