آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 22:56   |   کد مطلب: 25445
مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد
سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به همدان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ علی مالمیر از سفر یکروزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور 11 آذر ماه به همدان خبر داد و اظهار کرد: این سفر در راستای آشنایی با همدان و بررسی وضعیت میراث فرهنگی و گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی ادامه داد: نشست هم‌اندیشی تشکل‌های مردم نهاد مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور احمدی‌پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی روز پنج‌شنبه برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان یادآور شد: رئیس سازمان میراث فرهنگی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار می‌شود نیز حضور خواهد یافت.

وی درخصوص قابلیت‌های همدان در زمینه گردشگری چهار فصل کشور اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم ضمن شناسایی همدان به همگان، رونق صنعت گردشگری این استان را داشته و شاهد توسعه هرچه بیشتر آن باشیم.

مالمیر اظهار کرد: استان همدان در زمینه صنایع‌دستی همچون چرم، سفال، مبل و منبت و... ظرفیت‌های بسیاری دارد که بخشی از تولیدات آن به سایر کشورها صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان میراث فرهنگی در سفر یک رزوه خود به استان، از نقاط گردشگری چون تپه باستانی هگمتانه و شهر جهانی لاله‌جین بازدید خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: امیدواریم با افزایش اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری بتوانیم ضمن جذب گردشگر، افزایش درآمدزایی این حوزه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان