آخرین اخبار

10. آذر 1395 - 13:37   |   کد مطلب: 25453
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امریکای جنایتکار را کدخدا دیدن با کدام منطق قرآنی همخوانی دارد؟ با کلیدی که می خواستند مشکلات مردم را حل کنند با آن کلید درهای را به روی امریکا می گشایند، آن کلیدی که بخواهد در را به روی جهانخوار عالم بگشاید، آن کلید در دست حسینیان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام نصرت شمس اللهی» ظهر امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان تویسرکان، گفت: با توجه به آیات قرآن و احادیث بسیار و به ویژه سیره ائمه اطهار(ع) پیروی از ولایت در هر عصری بر مسلمانان واحب است و خداوند متعال هیچ گاه زمین را بدون حجت باقی نگذاشته و نمی گذارد.

وی با اشاره به اینکه در عصر غیبت ولی فقیه عادل به عنوان نائب امام زمان(عج) حجت است، اظهار کرد: با توجه به احادیث، اسلام برپنج پایه نماز، زکات، روزه، حج و ولایت استوار است و ولایت کلید قبولی چهار اصل اول است.

در عصر غیبت پرچم اسلام در دست ولی فقیه عادل است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه در عصر غیبت علم و پرچم اسلام در دست ولایت است، افزود: به توجه به سخنان امام علی(ع) در نهج البلاغه چپ و راست انحراف است و خط میانه که همان خط ولایت است، آن مسیری است که ما را به خدا می رساند و اگر کسی می خواهد پیرو خدا و قرآن باشد باید پیرو ولایت هم باشد.

حجت الاسلام شمس اللهی همچنین عنوان کرد: در صدر اسلام بودند افرادی که از پیامبر(ص) مدال گرفتند، در حالی که آنان بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) از مسیر حق فاصله گرفتند و به روی امام علی(ع) تیغ کشیدند، موضوعی که پیامبر(ص) آن را گوشزد کرده بود.

هاشمی حرف های خلاف معیار امام خمینی(ره) می زند

وی با بیان اینکه آنانی از زیر پرچم امامت بیرون آمدند و جنگ داخلی علیه حق به راه انداختند، گفت: امروز هم باید دشمنان عصر خودمان را بشناسیم چرا که با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) میزان حال افراد است و نباید فریب گذشته افراد را خورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه در بخشی از وصیتنامه امام راحل(ره) آمده است که من در زمان حیاتم از بعضی ها تعریف کردم اما دقت کنید که میزان حال افراد است، تصریح کرد: ما امروز هاشمی رفسنجانی را می بینیم که حرف هایی خلاف معیار امام می زند.

حجت الاسلام شمس اللهی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تأکید داشتند که معیار و موضع حرف های من همان است که از صدا و سیما پخش شده است و مبادا نسبت های ناروا به من بدهند، عنوان کرد: امام(ره) در همه حال می گفتند که ما نباید با جهانخواران عالم و در رأس آن امریکای جنایتکار سازش کنیم اما می بینیم که در صحبت های هاشمی رفسنجانی موضوع به شکل دیگری است.

جریان های برخاسته از اصلاحات و کارگزاران، فتنه 88 را به وجود آوردند

وی با اشاه به اینکه شاید در میان رزمندگان دوران دفاع مقدس هم کسانی باشند که حتی تا سرحد شهادت هم پیش رفته باشند، اما امروز با دوری از ولایت مسیر حق را گم کرده اند و عاقبت به شر شده اند، گفت: همان جریان هایی برخاسته از اصلاحات و کارگزاران، جریان های انحرافی بودند که فتنه 88 را به وجود آوردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه در دوره ریاست جمهوری خاتمی، وی از تریبون عمومی رسماً اعلام کرد که اگر تعارضی بین آزادی و دین به وجود بیاید، باید دست از دین برداشت این موضوع به روشنی نشان می دهد که دوری از ولایت چه بر سر آدم ها می آورد و یا اینکه سخنانی شنیدیم که اکبر گنجی ها و محمدعلی ابطحی ها که بر ضد مکتب حسینی و انقلابی زدند، این ها همه نشان از دوری از خط ولایت دارد.

حجت الاسلام شمس اللهی عنوان کرد: چگونه می شود گفت که انقلاب امام حسین(ع) تمام شده است در حالی که پرچم حسینی دست به دست و نسل به نسل انتقال داده شده و به دست ما رسیده است و تا زمانی که به دست امام زمان(عج) این انقلاب همچنان ادامه دارد.

با کلیدی که می خواستند مشکلات مردم را حل کنند، درها را به روی امریکای جنایتکار باز کرده اند

وی با بیان اینکه برخی می گفتند که باید با کدخدای عالم سازش کرد، گفت: امریکای جنایتکار را کدخدا دیدن با کدام منطق قرآنی همخوانی دارد؟ با کلیدی که می خواستند مشکلات مردم را حل کنند با آن کلید درهای را به روی امریکا می گشایند، آن کلیدی که بخواهد درها را به روی جهانخوار عالم بگشاید، آن کلید در دست حسینیان نخواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کرد: بصیرت، خط شناسی، جریان شناسی و اینکه فریب گذشته افراد را نخوریم امروز بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام شمس اللهی تصریح کرد: افرادی را امروز می بینیم که که روزی رزمنده بودند و در کنار انقلاب، اما در میدان اصلاحات در دوره اصلاح گرایان از زیر پرچم ولایت خارج شدند و به راه دیگری رفتند.

وی افزود: مراقب باشیم افرادی که آب به آسیاب دشمن ریختند را ببینم و تنها به گذشته های افراد نگاه نکنیم چرا که میزان حال فعلی افراد است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان