آخرین اخبار

11. آذر 1395 - 22:49   |   کد مطلب: 25463
در زمینی به مساحت ۹۸۰۰متر مربع:
کلنگ شرکت الیاف سازان تویسرکان به زمین زده شد
عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ شرکت الیاف سازان آتیه نوین با دو فاز جدا گانه که در زمینی به مساحت ۹۸۰۰متر مربع با سرمایه گذاری حدود ۸۰میلیارد ریال برای فاز اول به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، شرکت الیاف سازان آتیه نوین با دو فاز جدا گانه در زمینی به مساحت ۹۸۰۰متر مربع برای تولید الیاف پلی استر فاز اول و الیاف کتان تیپ فاز دوم با سرمایه گذاری حدود ۸۰میلیارد ریال برای فاز اول و اشتغال زای ۹۰نفر به صورت مستقیم در ناحیه صنعتی تویسرکان احداث می شود.

«محمد اصغرسوری» مدیریت شرکت الیاف سازان آتیه نوین در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در سطح کشور واحدهای تولیدی الیاف پلی استر در سطح کشور۲۰ واحد فعال است که شرکت الیاف سازان آتیه تویسرکان به زودی نخستین و بزرگ ترین این دست شرکت ها در غرب کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اسمی ۲۵ تن در روز با خط تولید کاملا بومی و داخلی خواهد بود که از نظر کیفیتی کاملا قابل رقابت با خط تولید مشابه خارجی است و در سه شیفت کاری راه اندازی می شود.

مدیریت شرکت الیاف سازان آتیه نوین افزود: محصول این شرکت برای شرکت های تولید فرش و موکت و همچنین ایزوگام و کالای خواب استفاده می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان