آخرین اخبار

13. آذر 1395 - 1:36   |   کد مطلب: 25471
عصر روز گذشته با پایان یافتن مسابقات هفتگی شطرنج تویسرکان، امیررضا اردلانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مسابقه شطرنج سریع هفتگی ویژه هفته دوم آذر ماه، عصر روز گذشته با شرکت  ۱۹ نفر در هفت دور، در محل هیات شطرنج تویسرکان برگزار شد.

در پایان این مسابقات، بازیکن جوان شهرستان امیررضا اردلانی با کسب 6 امتیاز قهرمان شد و محمدامین بیات با کسب ۵/۵ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و نیز حمیدرضا مالمیر با کسب پنچ امتیاز در جایگاه سومی ایستاد.

رضا عبدالملکی دیگر شطرنج باز تویسرکانی هم توانست عنوان بهترین بازیکن رده سنی زیر 14 را به دست آورد، همچنین صبا مالمیر عنوان بهترین بازیکن بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش رودآور؛ مسئول برگزاری این مسابقات بر عهده طیبه سلیمانی وطاهره سلیمانی بود.

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

سلام خانم زنگنه خسته نباشید یک خواهش داشتم چند سالی می شود شهدای گمنام در تپه نورالشهدا تویسرکان دفن گردیده اند شهرداری تویسرکان بعد از چند سال راه دسترسی به تپه نورالشهدا تویسرکان را آسفالت کرد خیلی خوشحال شدم از این اتفاق مثبت، اما دیروز که برای خواندن فاتحه ایی قصد داشتم به مزار شهدای گمنام تویسرکان در تپه نورالشهدا رفتم دیدم با بیل مکانیکی جاده را کنده اند و دارند دیوار سنگی کنار جاده می سازند و کلا جاده نابود شده خداییش این حق شهداست که برای دفاع از وطن رفتند و باید اینگونه بیت المال تخریب شود؟ میدانید هزینه آن اسفالت چند صد میلیون شده که اینگونه نابود شد؟ چرا شورای شهر خواب هستند و اینگونه پول شهرداری تلف می شود؟ چرا اول دیوار را نکشیدند که حالا بعد از آسفالت یادشان امده و اسفالت را از بین بردند این است کاره مهندسی؟ خاهشا انعکاس دهید عکس جاده آسفالت شده در سایت شهرداری هست اون رو نگاه کنید و فردا برید ببینید اون آسفالت چی شده؟

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان